top of page

ירח דבש בסיישל

איי סיישל היא הארץ המובטחת. החול הלבן, מי הטורקיז, מטעים ירוקים, ספורט מים, אתרי הנופש והמלונות המפוארים הופכים אותו לאידיאלי לירח דבש ולחופשות רומנטיות.


קצת על סיישל...

איי סיישל מהווים יעד מושלם להתחיל החיים המשותפים יחד. הרפובליקה של איי סיישל ממוקמת מול חופי מזרח אפריקה באוקיינוס ההודי. איי סיישל מורכבים מ-115 איים שחלקם גרניט ואחרים איי אלמוגים. הגדול מבין האיים הוא מאהה וויקטוריה היא עיר הבירה, למעשה, הבירה הקטנה בעולם.


האקלים של האיים נעים כל השנה. המטבע של המקום הוא רופי סיישל. ישנה טיסה ישירה מישראל לסיישל שאורכת כ-6 שעות בלבד!

משך הזמן המינימלי לירח דבש באיי סיישל הוא 7 לילות ו-8 ימים. תכננו באילו איים תרצו לבקר.
זוג מול חוף ים טרופי בסיישל

מלונות מומלצים לירח הדבש בסיישל

באופן טבעי, תרצו להתארח במלונות הרומנטיים ביותר. אל תדאגו - אנחנו כאן כדי להציע כמה אפשרויות. הנה כמה מאתרי הנופש הטובים ביותר באיי סיישל.


Four Seasons Resort Seychelles

זהו אתר הנופש הטוב ביותר באיי סיישל לירח דבש בו תוכלו לבלות שהות מפוארת לחלוטין עם בן הזוג. כל וילה ממוזגת כאן וכוללת בריכת שחייה פרטית ופטיו. עם שתי מסעדות Kannel ו-ZEZ המציעות מספר מאכלים מעוררי תיאבון, לא יכולת לבקש יותר! כמובן המחיר בהתאם. המלון נמצא באי מאהה.



Raffles Resort

אתר הנופש המפואר הזה משקיף על החוף החולי הלבן ונמצא במרחק של 3 ק"מ מאנסה לאציו. המלון מציע לכם מגוון שונה של וילות. מווילות גן, וילות חדר שינה אחד, וילות בריכה עם נוף לאוקיינוס ועד וילות בריכה פנורמיות, יש הכל לכולם. המלון נמצא באי פרסלין.



Constance Ephelia Resort

ריזורט מתאים שפירטנו עליו פה > קונסטנס אפיליה ריזורט.

חדרים מרווחים ומפנקים המוקפים בגנים שופעים ולגונות נוצצות, ספא מהמם שמצית את החושים מחדש, סוויטות ווילות חוף אקסקלוסיביות. המלון נמצא באי מאהה.




Constance Lemuria

המקום שבו הטבע משתלב עם עיצובים אדריכליים יוקרתיים, Constance הוא אחד ממותגי האירוח המובילים בעולם. המלון מציע לאורחיו חוויות פרימיום בחיק הטבע. שילוב מושלם של יוקרה, נוף וארכיטקטורה, Constance Lemuria מספקת לכם גם שירותי ספא. המלון נמצא באי פרסלין.




Anantara Maia Seychelles Villas

אתר הנופש עטור הפרסים המציע 30 וילות פרטיות מבודדות, המשלבות נוחות ללא גבול עם סגנון ייחודי. הגנים עטורי הפרסים של אתר הנופש משתלבים בצורה חלקה עם הנוף שמסביב. לכל וילה יש בריכת אינסוף פרטית משלה, אמבטיה חיצונית ומתקני נוחות יוקרתיים. המלון מציע נוף מרהיב של האוקיינוס ההודי ובידוד יוקרתי. המלון נמצא באי מאהה.



דברים לעשות באיי סיישל בירח דבש

הנה רשימה של כמה מהדברים לעשות בסיישל בירח דבש. כלול את אלה כדי להוסיף קצת התרגשות וזיכרונות מעניינים לירח הדבש שלך.

Anse-Source-d'Argent-Beach-La-Digue

Petit Amour - לבלות יום בוילה יוקרתית זו

אם יוקרה בראשכם, בלו יום בוילה האלגנטית והיוקרתית הזו של פטיט ארמור כדי ליהנות מהנוף השמימי של הסביבה בתוך השפע האולטימטיבי. לחיות את החיים בגודל קינג סייז באחד מהחדרים הסופר מפוארים המשקיפים על האוקיינוס הכחול בצבע טורקיז, לטבול בנוחות בבריכת האינסוף או ללכת לדיג בים עמוק. זה אחד הדברים הטובים ביותר לעשות באיי סיישל. לחצו כאן לפרטים שלה בגוגל מפות


ביקור בכמה מהחופים הרומנטיים של סיישל

באיי סיישל יש כמה מהחופים המדהימים של העולם. החולות הלבנים הנוצצים, קו החוף הכחול, עצי טקאמאקה, מי האוקיינוס הנוצצים והחופים המכוסים בשמש של חופי Anse Lazio, Anse Georgette, Anse Source D’Argent.


תוכלו לטייל, להשתזף, לשחות ולגלוש בחופים הללו ולבלות זמן פנאי בהתפעלות מהיופי הטבעי המקסים. בחלק מהחופים יש שפע של הזדמנויות לספורט מים מרתק באיי סיישל כמו שנורקלינג, סקי מים, סקי מים וצלילה.


צלילה ושנורקלינג בגן עדן

גם אם אתם לא יודעים לצלול או מפחדים מהים, שנורקלינג הוא משהו שאסור לכם לפספס. זוהי הדרך הקלה ביותר לצפות מתחת למים באלפי דגים צבעוניים, שוניות אלמוגים ייחודיות והים הכחול העמוק. פה תמצאו מיקומים טובים לשנורקלינג בסיישל. הוסיפו שנורקלינג באיי סיישל לרשימת הדברים שחייבים לעשות!


לעשות את Copolia Trail

מטיילים הנופשים באיי סיישל חייבים ללכת ל-Copolia Trail באי מאהה. מסלול ההליכה עד לראש גבעת הגרניט המסלול מציע נופים מרהיבים של האי ושל האוקיינוס ההודי הכחול קריסטל. זהו אחד מאתרי התיירות החינמיים של סיישל. פה תמצאו המלצות נוספות למסלולי הליכה בסיישל.


ביקור בשמורת הטבע ואלה דה מה

שמורת טבע זו נחשבת כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו ואחד ממקומות החובה לבקר באי פרסלין באיי סיישל. זהו אחד המקומות הנדירים ביותר על פני כדור הארץ בו גדל דקל קוקו דה מר בצורתו הטבעית. השמורה היא גם גן עדן לצפייה בציפורים.


יום פינוק בספא של המלון

אין פה מה להרחיב יותר מידי. למשל הספא במלון קונסטנס אפיליה ריזורט מציע מתחם ספא מרהיב מציע לכם לבלות בו יום שלם של טיפולים.


טיול במסוק – לראות את הארכיפלג מלמעלה

טיול במסוק מעל האיים, אחת הדרכים הטובות ביותר להנות מהנוף המרהיב מעל האיים הבתוליים באוקיינוס ההודי.


ללגום שמפניה על החוף ולצפות בשקיעה

רוב אתרי הנושפ מציעים חבילות ירח דבש. הזמינו אתר נופש יוקרתי לצד החוף ותנו להם לפנק אתכם בזמן שאתם עסוקים בישיבה ליד החוף, מחזיקים ידיים, צופים בשקיעה ולוגמים שמפניה. מלון אחד כזה שאני בהחלט ממליץ עליו הוא MAIA Luxury Resort & Spa. הם מציעים לכם אפשרויות פנסיון מלא, יחד עם משרת אישי, זמין 24/7. כל וילה מעוטרת בבריכה פרטית עם שפת אינסוף, מטבחון, גזיבו חיצוני ומרפסת שמש.


צאו לרכיבה על אופניים על אי לה דיג

שכרו אופניים וצאו לרכיבה מוקדמת בבוקר כדי לראות את היופי של השמיים או בזמן השקיעה. האי לה דיג הוא המתאים ביותר לפעילות זו.


תתחיל לארוז. זה הזמן לתכנן את החופשה הרומנטית ביותר עם האהבה שלך! טיול שמח באיי סיישל וכמובן חזרו לפה ושתפו אותנו בסיפור החופשה שלכם והתמונות!


מעוניינים במידע נוסף על סיישל?

מוזמנים להצטרף לקבוצה שלנו בפייסבוק - איי סיישל - מידע וטיפים למטיילים

1,068 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page