top of page

נהגים פרטיים וחברות הסעה באיי סיישל 🚖

נהגים פרטיים באיי סיישל הם אלטרנטיבה פופולרית להשכרת רכב, במיוחד עבור אלו המעדיפים לשבת ולהירגע בזמן שמישהו אחר מטפל בנהיגה. נהגים מקצועיים שמומלצים פה מניסיון של מטיילים ישראליים בסיישל. נהגים הוגנים, מדייקים בזמנים, ועושים טיולי יום ברחבי האי לנקודות עניין ותצפית מדהימות.

כמו כן, עושים גם הסעות לשדה התעופה וחזרה. כמובן גם השכרת רכב בסיישל אפשרית - כאן יש את כל הפרטים


המלצות על נהגים פרטיים באיי סיישל - מוזמנים לפנות אליהם:

כל הנהגים עובדים בעיקר במאהה (אלא אם צוין אחרת) ועושים: הסעות מהשדה למלון, יום טיול מלא באי, נסיעות מהמלון למזח מעבורת... וכול נסיעה שתרצו. למחירון מומלץ למוניות בסיישל - לחצו פה


הזמנה אונליין של נהגים לפי הפירוט הבא:


רולדוף (Randolph Camille) מספר טלפון - ⁦+248 2 776 122⁩

Randolph Camille - נהג מונית בסיישל













אנדרי Andre Pool

מספר טלפון - ⁦+248 2 542221

כרטיס ביקור של נהג מונית בסיישל










ג'יורג'י - אמין ודייקן

⁦+248 2 567 276⁩












רון - בחור מאוד נחמד

594 513 2 248 +

רון נהג מונית בסיישל














וינסנט

מספר טלפון - ⁦+248 27 12216 נהג מונית בפרסלין

וינסנט - נהג מונית בפרסלין

Colin Brioche

מספר טלפון - ⁦⁦+248 2 510 707⁩ נהג מונית בפרסלין


Colin Brioche נהג מונית














זוג נהגים מקסים בפרלין!!הם לקחו מחירים הוגנים, עמדו בזמנים שקבענו איתם והיו נחמדים מאוד!!😃

mike victor

מספר טלפון - ⁦+248 2 619 441⁩

Jeanna victor

מספר טלפון - ⁦+248 2 511 134⁩

כרטיס ביקור של נהגי מונית בפרסלין










דב קראוס עוסק בהעברות , טיולים , אטרקציות , הפתעות לימי הולדת , מסוקים ...

טלפון: 054-473-4984

דב קראוס














הנה מה שאתה צריך לדעת על שכירת נהג פרטי באיי סיישל:


עלות: עלות שכירת נהג פרטי באיי סיישל יכולה להשתנות בהתאם לנהג ולאורך הנסיעה. המחירים יכולים לנוע בין כ-30 ל-60 יורו לשעה, וייתכן שתוכלו לשאת ולתת על תעריף נמוך יותר עבור נסיעות ארוכות יותר.


מציאת נהג: ניתן למצוא נהגים פרטיים בערוצים שונים, כולל דרך המלון או אתר הנופש שלכם, פורומי נסיעות מקוונים למשל בקבוצת הפייסבוק שלנו או דרך חברות מוניות מקומיות. הקפד לקרוא ביקורות ולבדוק הפניות לפני שכירת נהג כדי להבטיח שהם בעלי מוניטין ואמינים. כדי לדעת אם מונית חוקית להסעת תיירים באיי סיישל, חפשו את הסימנים הבאים: לוחית המספר חייבת להיות מדבקה לבנה ומדבקה ירוקה על המכונית. מוניות מורשות באיי סיישל מחויבות להציג שלט מונית על גג הרכב הכולל את המילה "מונית" ומספר לוחית הרישוי.

מונית חוקית להסעת תיירים בסיישל

שירותים המוצעים: נהגים פרטיים יכולים לספק מגוון שירותים, החל מהסעות לשדה התעופה ועד לסיורים. נהגים מסוימים עשויים גם להציע מסלולים מותאמים אישית על סמך תחומי העניין וההעדפות שלך. למשל טיול יומי מותאם אישית באי מאהה.


ביטוח: הקפידו לבדוק עם הנהג האם יש לו כיסוי ביטוחי מתאים לרכבו. אם לא, כדאי לשקול רכישת ביטוח נסיעות הכולל כיסוי רכב להשכרה כדי להגן על עצמך במקרה של תאונה.


תקשורת: חשוב לתקשר בצורה ברורה עם הנהג לגבי מסלול הטיול שלך וכל בקשות מיוחדות שיש לך. הקפידו לדון במסלול, משך הטיול הצפוי וכל עצירה שתרצו לעשות בדרך.


מתן טיפים: מתן טיפ אינו חובה באיי סיישל, אך זהו נוהג נפוץ לשירות טוב. טיפ של כ-10% מסך התעריף מתאים בדרך כלל, אך ניתן להתאים את הסכום בהתאם לאיכות השירות שניתן.


בסך הכל, שכירת נהג פרטי באיי סיישל יכולה להיות דרך נוחה ונוחה לחקור את האיים. רק הקפד לבחור נהג מכובד ואמין, לתקשר בצורה ברורה לגבי הצרכים שלך ולנקוט בכל אמצעי הבטיחות הדרושים. מעוניין לשכור רכב בסיישל - לחץ כאן

1,759 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page