top of page

לטייל בסיישל: המלצות למסלולי הליכה במאהה 🥾

חופשה באיי סיישל הם לא רק בטן גב ישנם גם הרבה מסלולי טיול רגליים לפניכם כמה מסלולים מומלצים באי מאהה.
טיול רגלי בסיישל

Dans Gallas Trail

מסלול טיול מעולה ודי מאתגר והרפתקני, הוא עובר דרך ג'ונגל צפוף יחסית, מומלץ בחום לכל אוהבי הטבע אורך כ-3 שעות הלוך וחזור אורכו כ-2.9 ק"מ. השביל יחסית במצב טוב ויש שלטי הכוונה, המסלול עובר דרך יער טרופי יפהפה במהלך המסלול יתגלו נקודות נופים פנורמיים ובקצה מגיעים לתצפית ונוף עוצר נשימה של שני צידי מאהה באמת שווה את המאמץ!


מומלץ להתכונן לטיול ולהביא נעליים מתאימות, כובע והרבה מים, השביל תלול בהרבה מקומות.


מיקום בגוגל מפות > https://goo.gl/maps/gd9NuML3yH2tzHSG6



Copolia Trail

מסלול הליכה ברמת קושי בינונית לוקח בסביבות השעה עלייה ו-45 דקות ירידה, מסלול נהדר בנוף ג'ונגל עוצר נשימה! בסופו של המסלול מגיעים לנקודת תצפית עם נוף מטורף על החוף המזרחי של מאהה.

במהלך המסלול ניתן לראות צמחים טורפים, עצי קינמון ועוד מגוון חיות, הכניסה בתשלום של 100 רופי, ניתן ללכת ללא מדריך השביל מסומן היטב, מומלץ לבוא ביום בו אין עננים. אפשר לקחת מדריך אם מעניין אתכם הסברים ממישהו מקומי תוך כדי ההליכה ביער. מיקום בגוגל מפות > https://goo.gl/maps/1hXtDvinYcGkd3GJA


Sauzier Waterfall

המסלול נמצא יחסית קרוב למלון קונסטנס אפיליה, מפל וטבע טרופי עוצר נשימה, עצי קינמון ושפע צמחים מהמיוחדים בקו המשווה. ההליכה מהחנייה עד המפל לוקחת 10 דקות.

הכניסה עולה 50 רופי לאדם. פה תמצאו מידע נוזף על - מפל Sauzier Waterfall

מיקום בגוגל מפות > https://goo.gl/maps/ozFnwPvarJtN1Uao9



Morne Blanc Trail

המסלול נמצא בתוך הפארק הלאומי Morne Seychellois National Park

מסלול הליכה בעליה תלולה של כ-50 דקות שחוצה מטע תה ויער עננים ומגיע עד לראש המורן בלאן לתצפית מדהימה. כאן ניתן להזמין סיור עם ליווי והסבר של מדריך מקומי.

מיקום בגוגל מפות > https://goo.gl/maps/QTekwWH9buMhTQp19


Anse Major Trail

שביל זה נמצא בתוך הפארק הלאומי Morne Seychellois National Park על החוף הצפון-מערבי הסלעי של האי מאהה. זהו שביל ברמה קלה יחסית וההליכה לוקחת שעה לכל כיוון. זהו שביל מתפתל העובר דרך יער ונופים דרמטיים אל חוף מבודד בשם Anse Major. למידע נוסף על השביל Anse Major לחצו כאן



קישורים שימושיים:


מעוניינים במידע נוסף על סיישל?

מוזמנים להצטרף לקבוצה שלנו בפייסבוק - איי סיישל - מידע וטיפים למטיילים

3,217 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page