top of page

מעבורות בסיישל ⛴️

מעבורות סדירות ממאהה לפרסלין או לה דיג ולהיפך הוא אמצעי הנסיעה הפופולרי והזול ביותר בין איים. המעבורות פועלות מדי יום לאורך כל השנה. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם לוקחים מעבורת בסיישל?


קניית כרטיסים מראש למעבורות

רצוי מאוד לקנות כרטיסים מראש (לפחות שבוע) מכיוון שחלק מהכרטיסים אוזלים.

*חשוב מאוד - ניתן לבצע הזמנות מקוונות עד 48 שעות לפני היציאה ולא אחרי.

כרטיסי מעבורות בסיישל ניתן לקנות כאן:




משך זמן ההפלגה במעבורת בין האיים:

הפלגה של שעה במעבורת בין מאהה לפרסלין.

הפלגה של שעה וחצי במעבורת בין מאה ללה דיג (יש עצירת ביניים במזח פראסלין למספר דקות.)

הפלגה של 15 דקות במעבורת בין פראסלין ללה דיג.


חברות מעבורות מובילות בסיישל:

מעבורות הן אמצעי תחבורה נפוץ באיי סיישל לנסיעה בין האיים השונים. ישנן מספר חברות המציעות שירותי מעבורות באיי סיישל, הכוללות את Cat Cocos ומעבורת של Inter Island. המסלולים הנפוצים ביותר הם בין האי הראשי מאהה לבין האיים הסמוכים פרסלין ולה דיג.


Cat Cocos Ferry

חברת מעבורות המפעילה קווים בין מאהה – פרסלין – לה דיג.

Inter Island Ferry

חברת מעבורות המפעילה קו בין פרסלין – ללה דיג.

רצוי לבדוק לוחות זמנים, מחירים ולבצע הזמנות מראש, במיוחד בשיא עונת התיירות.


צ'ק אין לפני העלייה למעבורת :

העלייה למעבורת מתחילה 30 דקות לפני מועד היציאה

ודלתות המעבורת נסגרות 5 דקות לפני היציאה – שימו לב לא לאחר!


מיקום המרינה בגוגל מפות:

נקודת המוצא של המעבורות במאהה, של חברת Cat Cocos לאיים אחרים כמו פראסלין ולה דיג. נמצאת במזח שנקרא Cat Cocos Berth, הממוקם בויקטוריה, משמש כנקודת המוצא לשירותי המעבורות הללו. המזח מעבורות במאהה > לחצו כאן למיקום בגוגל מפות.

המזח מעבורות בפרסלין > לחצו כאן למיקום בגוגל מפות.

המזח מעבורות בלה דיג > לחצו כאן למיקום בגוגל מפות.


תנאי הכבודה למעבורות:

תיק יד – עד 7 ק"ג (גודל מקסמאלי 50cm X 30 Cm X 20cm)

כרטיס למחלקת תיירים מאפשר מזוודה עד – 30 ק"ג

כרטיס למחלקת עסקים מאפשר מזוודה עד – 40 ק"ג

כל מטען במשקל של יותר מהמותר יחויב בתשלום מטען עודף בסך 2.00 אירו לקילו.


איך מגיעים ממאהה ללה דיג ? ⛴

אחת הדרכים הפופולריות והציוריות ביותר להתנייד ממאהה ללה דיג היא באמצעות שירות המעבורות. מעבורת אינטר איילנד סיישל מציעה שירותים סדירים בין שני האיים הללו, ומספקת למבקרים מסע נופי ונוח. להלן פירוט שלב אחר שלב:

1. **הזמינו מראש:** הזמינו את כרטיסי המעבורת זמן רב מראש, במיוחד בעונות שיא התיירות. זה מבטיח לך להבטיח את מקומך ולהימנע מכל טרחה של הרגע האחרון. הזמנת כרטיסים למעבורת מהירה - מאהה - לה דיג > לחצו כאן לרכישה


2. **נקודת יציאה:** המעבורת יוצאת מרציף המעבורות בויקטוריה, עיר הבירה של איי סיישל, הממוקמת באי מאהה. מיקום המזח בגוגל מפות


3. **נסיעה במעבורת:** הנסיעה במעבורת עצמה היא חוויה מענגת. כשתפליגו על פני האוקיינוס ההודי, תיהנו מנופים פנורמיים מדהימים של האיים שמסביב ומי הטורקיז.


4. **הגעה ללה דיג:** המעבורת עוגנת במזח של לה דיג. מכאן, תוכלו לגשת בקלות למתקני האי, לרבות מקומות לינה, שירותי השכרת אופניים ואטרקציות מקומיות. מיקום המזח בגוגל מפות


איך מגיעים מפרלין ללה דיג ? ⛴

כדי להגיע מפרסלין ללה דיג, שניהם איים מדהימים באיי סיישל, אפשר לקחת מעבורת מכיוון שאין שדה תעופה בלה דיג. המעבורת היא אמצעי התחבורה הנפוץ והנוח ביותר בין שני האיים הללו. כך תוכל לעשות זאת:

לוקחים מעבורת מפרלין ללה דיג עם חברת המעבורות "Cat Rose" המפעילה שירות מעבורת במהירות גבוהה בין Praslin ל-La Digue בהפלגה קצרה של 15 דקות. המעבורת יוצאת מאותו מזח בפרסלי שאליו מגיעה "Cat Cocos" ממאהה.

מעבורות פועלות בין פרסלין ללה דיג מספר פעמים ביום. עדיף לבדוק את לוחות הזמנים של המעבורת מראש כדי לתכנן את הטיול בהתאם. לוחות הזמנים עשויים להשתנות בהתאם לעונה ולביקוש. מומלץ בחום להזמין כרטיסים מראש.


ניתן לרכוש כרטיסי מעבורת אונליין מראש פה או ישירות במזח המעבורת (בתנאי שנשארו). מומלץ לקנות את הכרטיסים כשבוע מראש לפני תאריך הנסיעה המתוכנן, במיוחד בעונות שיא התיירות.

בהגעה למסוף המעבורות ביום ההפלגה, הגיעו למסוף המעבורות של פרסלין (בדרך כלל מזח Baie Ste Anne). הקפידו להגיע לפחות 30 דקות עד שעה לפני מועד ההמראה המתוכנן.


מחירי כרטיסים מעבורות בסיישל

המעבורות ממאהה ללה דיג ולהיפך כוללות בדרך כלל רק עצירת ביניים קצרה בפרסלין ואין צורך להחליף מעבורת. המעברים המהירים הופכים את המעבורת לאלטרנטיבה אמיתית לטיסת הפנים ואידיאליים להתניידות בין האיים!

ישנן 3 מחלקות הזמנה זמינות: מחלקת אקונומי סיפון תחתון (Lower Deck), מחלקת אקונומי סיפון עליון (Upper Deck) ומחלקת עסקים (Business). אגב המלצה שלנו לבחור במחלקת אקונומי סיפון עליון (Upper Deck) ולהיות באוויר הפתוח.

מחלקת אקונומי סיפון תחתון - Lower Deck

  • המחיר למאהה - פרסלין הוא 63 אירו למבוגרים (לכיוון) בבקתה הראשית. ילדים בגילאי 02-12 משלמים 30 אירו בלבד (לכיוון).

  • המחיר למאהה - לה דיג הוא 75 אירו למבוגרים (לכיוון). ילדים בגילאי 02-12 משלמים 45 אירו (לכיוון).


מחלקת אקונומי סיפון עליון - Upper Deck

  • המחיר למאהה - פראסלין הוא 69 אירו למבוגרים (לכיוון) בבקתה הראשית. ילדים בגילאי 02-12 משלמים 36 אירו בלבד (לכיוון).

  • המחיר למאהה - לה דיג הוא 81 אירו למבוגרים (לכיוון) בבקתה הראשית. ילדים בגילאי 02-12 משלמים 48 אירו בלבד (לכיוון).


מחלקת עסקים - Business

  • המחיר למאהה - פראסלין הוא 87 אירו למבוגרים (לכיוון). ילדים בגילאי 02-12 משלמים 48 אירו בלבד (לכיוון).

  • המחיר למאהה - לה דיג הוא 99 אירו למבוגרים (לכיוון). ילדים בגילאי 02-12 משלמים רק 60 אירו (לכיוון).


הזמנת כרטיסי מעבורות בסיישל כאן:



טיפים חיוניים לשימוש במעבורות באיי סיישל

סיישל, ארכיפלג עוצר נשימה באוקיינוס ההודי, ידועה בזכות החופים הבתוליים, המים הצלולים והחיים הימיים התוססים שלה. אחת הדרכים הטובות ביותר להתנייד לאיים היא באמצעות שירותי המעבורת. כדי להפיק את המרב מהחופשה שלך באיי סיישל, הנה כמה המלצות וטיפים חיוניים לשימוש ולהתנייד עם מעבורות.

1. תכנן את מסלול הטיול שלך מראש:

לפני שתצאו לחופשתכם באיי סיישל, קחו את הזמן לתכנן את מסלול הטיול שלכם. חקור את האיים שבהם תרצה לבקר ואת מסלולי המעבורת הזמינים. הבן את לוחות הזמנים, נקודות היציאה ותדירות שירותי המעבורות כדי להבטיח מעברים חלקים בין האיים. על ידי תכנון מראש, אתה יכול לייעל את הזמן שלך ולמנוע עיכובים מיותרים.

2. הזמינו כרטיסים מראש:

מעבורות באיי סיישל עלולות להיות צפופות, במיוחד בעונות שיא התיירות. כדי להבטיח את מקומכם, מומלץ להזמין כרטיסים מראש. הזמנה מראש לא רק מבטיחה זמינות אלא גם מאפשרת לבחור זמני יציאה מועדפים וסידורי ישיבה.

3. שימו לב לתנאי מזג האוויר:

מזג האוויר באיי סיישל יכול להיות בלתי צפוי לפעמים, עם ים סוער מדי פעם. שימו עין על תחזית מזג האוויר, במיוחד בעונת המונסון (דצמבר עד מרץ).


4. הגעה מוקדם וצ'ק-אין:

כדי להבטיח חווית עלייה למעבורת ללא טרחה, הגיעו למסוף המעבורות מוקדם, במיוחד בתקופות נסיעה שיא. הגעה לפחות 35 דקות לפני שעת היציאה מאפשרת לך מספיק זמן.


5. קחו פריטים חיוניים:

כשעולים על מעבורת באיי סיישל, חשוב לארוז פריטים חיוניים בתיק הקטן לנסיעה נוחה. קחו איתכם קרם הגנה, כובע ומשקפי שמש כדי להגן על עצמכם מפני השמש הטרופית. זה גם רעיון טוב לשאת בקבוק מים למילוי חוזר וכמה חטיפים, שכן אפשרויות האוכל על הסיפון עשויות להיות מוגבלות או יקרות.


6. כבדו את הסביבה הימית:

כשאתם משייטים במימי סיישל המדהימים, חשוב לכבד ולהגן על הסביבה הימית העדינה. הימנע מלכלוך, במיוחד פסולת פלסטיק, והשליכו אשפה לפחים המיועדים לכך.


7. תיהנו מההפלגה:

טיולי מעבורת באיי סיישל מציעים הזדמנות לספוג את הנוף המרהיב וליהנות משלוות האוקיינוס. נצלו את הסיפון העליון (למחלקה זו כדי להזמין את הכרטיסים) כדי להתפעל מהנופים הציוריים, לזהות יצורים ימיים וללכוד תמונות בלתי נשכחות. להירגע ולהתענג באוויר הפתוח בין האיים של איי סיישל.


לסיכום:

הפלגה באיי סיישל במעבורת הוא דרך קסומה להתנייד בגן העדן הטרופי הזה. על ידי ביצוע ההמלצות והטיפים האלה, תוכלו להבטיח מסע חלק ומהנה. תכננו מראש, הזמינו כרטיסים מוקדם, הישארו מעודכנים לגבי תנאי מזג האוויר והגיעו בזמן למסופי המעבורת. נסיעה נעימה!


פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page