top of page

סיישל עם ילדים

איי סיישל הם לא רק יעד חלומי לחופשה למבוגרים, אלא גם למשפחות עם ילדים בכל הגילאים.


זה אחד מהיעדים הכי טובים לחופשה משפחתית עם הילדים. לא רק בגלל שזו מדינת אי יפיפייה ונמצאת באזור טרופי בו כמעט כל השנה חם ונעים, אלא גם בגלל שהיא אחת המדינות שבהן אין צמחים ובעלי חיים מסוכנים, וגם לא דורשת חיסונים נוספים. בנוסף גם האוכלוסייה המקומית ידידותית. איי סיישל מספקת מגע ייחודי של הרפתקאות, עם התרבות הקריאולית האפריקאית המסורתית, מה שהופך את זה למקום מסקרן לחופשה עם ילדיכם.


החופים החוליים האינסופיים עם מים רדודים הם אידיאליים לילדים ליהנות, תוך שהם מספקים מקום מצוין למבוגרים להירגע. איי סיישל עם ילדים יכולה להיות חופשה מספקת גם לך וגם לילדים.
חופשה בסיישל עם ילדים

אטרקציות לילדים בסיישל - דברים לעשות בסיישל עם ילדים

לפניכם כמה מהפעילויות הידידותיות למשפחות והאהובות עלינו שכדאי להוסיף למסלול החופשה שלכם בסיישל.


סיור בגנים הבוטניים

איי סיישל ידועה בגנים הבוטניים שלה. החי והצומח מאוד ייחודיים לאזור דרום אפריקה ויש בהם מינים נדירים שילדיך יכולים ללמוד עליהם, לצלם ולשמור חרוט בזיכרונותיהם, אפילו כמבוגרים! הקדישו כמה שעות כדי לספוג את האווירה של הגנים הבוטניים באי מאהה. גן זה ידידותי לתיירים ויש בו את צבי ענק ואת הצמחים והעצים האנדמיים של איי סיישל, כמו, למרבה הפלא, קוקו דה מר! באופן טבעי, תמצאו שם גם ציפורים אקזוטיות על העצים. הגן הבוטני פתוח כל יום מ: 08:00-17:00


סיור עם הצוללת האדומה בסיישל

זו הזדמנות שלכם לחוות את ההרפתקה הטובה ביותר שיש לסיישל להציע, מבלי להירטב או להזיע!


הצוללת האדומה בסיישל מציעה סיור לאורך השוניות התת ימיות המרהיבות ביותר באיי סיישל.

תכלס זו לא באמת צוללת לגמרי אלא זו צוללת למחצה – זו בעצם סירה ימית שנשארת מעל פני הים בכל עת, בעוד שגוף הסירה שלה נשאר מתחת למים ומספק נופים של השונית וחיי הים מתחת! צוללות למחצה אלו נועדו ותוכננו במקור לחקר שוניות.


הצוללת האדומה בסיישל מציעה טיולים תת ימיים מהנים, בטוחים וייחודיים לכל המשפחה בזמן חופשה במאהה. ממליץ על הטיול איתם לפארק הימי הלאומי סנט אן מרין. כאן תוכלו להזמין כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול חינם עד 24 לפני.


צלילת שנורקלים

שנורקלינג באיי סיישל היא פעילות מהנה ביותר ומאוד מיוחדת לילדים במיוחד כאשר זו פעם ראשונה. זו פעילות שלא תיעלה לכם כסף, בייחוד אם אתם מביאים שנורקל ומסיכה מהבית. פה תמצאו מקומות מומלצים לשנרקל בסיישל

טיול מותאם אישית במאהה עם נהג פרטי

זו פעילות נוחה מאוד ומתאימה במיוחד למשפחות בחופשה בסיישל עם ילדים. נהג אישי אשר יאסוף אתכם מהמלון או ישירות בשדה התעופה ואיתו תצאו לטיול בנקודות ואתרים שהם חובה באיי מאהה. כמובן שהמדריך ימליץ לכם על כמה אופציות נהדרות ומותאמות לילדים.

תבקרו בחוף ומאוחר יותר תצפו בשקיעה באופק. חלק מהאטרקציות המומלצות במאהה הן: ביקור וסיור במבשלת הרום סיור בגן הבוטני בויקטוריה ביקור בשוק בויקטוריה

המקדש ההינדואי

מגדל השעון של ויקטוריה וטבילה בחוף ים מהמם


שיעורי גלישת גלים לילדים

אטרקציה נהדרת נוספת עבור ילדים הם לימודי גלישה שיעור של שעה אחת שתהיה החוויה הטובה ביותר שיש לילדים שלך באיי סיישל. כאן תמצאו את כל המידע איפה להזמין שיעורי גלישה בסיישל.

חוף בו ואלון

אם אתם נוסעים לסיישל עם תינוק, תעריכו את נוכחותם של מספר רב של חופים מרגיעים ידידותיים לילדים. חוף בו ואלון במאהה הוא מקום מועדף על תיירים. זהו חוף מלא בחול לבן רך. הים רגוע ושקט עם גלים עדינים.

בנוסף בחוף ב-Beau Vallon יש גם דוכני שוק נהדרים שבהם תוכלו לטעום את האוכל שמקורו באזור. אוכל מקומי זמין במחיר סביר. אפשר גם לקנות מזכרות מהמקום.


מוזיאון הטבע

טיול ידידותי לילדים נוסף יהיה למוזיאון הטבע. במוזיאון תוכלו ללמוד עוד על החי והצומח המקומיים וכן על הגיאולוגיה של המקום. במוזיאון יש אזור שמיועד רק לפעילויות לילדים כך שילדכם יוכל ליהנות מפעילויות מעשירות שונות ולהבין את חשיבות הטבע בזמן שאתם עסוקים בחקר המוזיאון.


Morne Seychellois National Park

הפארק הלאומי Morne Seychellois מלא ביערות עבותים ומכסה חמישית ממאהה. קשה לפספס אותו מכיוון שהפארק נראה מכל רחבי האי. הפארק הלאומי Morne Seychellois מפורסם בזכות מסלולי הליכה רבים. אתה יכול לצאת לטיולים מודרכים, או ללכת לבד. ילדים גדולים יותר ייהנו מהמסע. למרות שזה ברובו שטוח, מומלץ לשאת איתך הרבה מים. אם אתם יוצאים לחופשה בסיישל עם פעוט, אז אתם יכולים לדלג על זה.


צאו לרכוב על אופניים בלה דיג

האי לה דיג ידוע בשבילי האופניים שלו. מגיעים לכפר La Passe מהמזח. תוכלו להיתקל בכמה חנויות המציעות אופניים להשכרה במשך היום. הילדים יאהבו לרכוב על אופניים בשבילים ובשווקים במקום ללכת באותה דרך משעממת. חלק מהחנויות מציעות אופניים קטנים יותר גם לילדים צעירים.


טיפים נוספים לחופשה בסיישל עם ילדים

  • אם אין בעיה של תקציב אז סעו למלון הקלאב מד ולא תראו אותם מרוב פעילויות, קלאב מד מדהים עם תעסוקה לכל הגילאים.

  • מתנפחים ודליים/כפות לים: אנחנו הבאנו מהבית, אבל אפשר לקנות בדוכן בטיילת ב Beau Vallon למי שלא מעוניין להיסחב.

  • לא לשכוח להביא קרם הגנה מהשמש לילדים.

  • להביא חולצות ואפילו חולצות ומכנסיים עם UV protection עזר לנו מאוד.

  • הצטיידו בנעלי מים חלק מהחופים לא נעים בלי שלא לומר מסוכן.

  • מומלץ להצטייד מהבית בקורנפלקס אהוב או קרקרים, חטיפי אנרגיה שיהיה לכם לבין לבין.

  • המלצה חמה קנו לילדים מראש את המסיכות שנורקלינג ובואו איתם מהבית. מסכת צלילה עם שנורקל במחיר מעולה, תמצאו כאן



1,337 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page