top of page

נהיגה בסיישל

איי סיישל היא מדינה יפהפייה וייחודית, היא ביתם של חופים רבים, יערות גשם יפים ועוד הרבה יותר. המשך לקרוא כדי לדעת על הטיפים לנהיגה באיי סיישל!


הדרך הטובה ביותר לחקור את החופים והיופי של איי סיישל היא על ידי השכרת רכב ונסיעה מסביב.

החופים של איי סיישל מפוזרים וקצת רחוקים אחד מהשני ולכן נהיגה היא הדרך הטובה והזולה ביותר לחקור את האיים לעומק. ישנם אוטובוסים זמינים אך הם נוסעים רק בכבישים ראשיים, כך שהליכה לחוף מכל מקום הופכת להליכה ארוכה.

זוג נהגים במכונית

הנה כמה טיפים שכדאי לזכור לפני השכרת רכב באיי סיישל:


רישיון נהיגה

בגדול אין צורך ברשיון נהיגה בינלאומי. כל מה שאתה צריך זה רישיון נהיגה הרגיל שלך ותוכל לשכור ולנהוג במכונית באיי סיישל. אנחנו ממליצים בחום כמובן גם להוציא רשיון נהיגה בינלאומי ולהגיע איתו לסיישל משום שבמקרה של תאונה אתם חייבים רישיון בילאומי על מנת שהביטוח יכסה אתכם!


תנאי נהיגה באיי סיישל

הכבישים באיי סיישל עשויים להיות שונים לגמרי ממה שאתה רגיל אליו. נהיגה באיי סיישל עשויה להיות מאתגרת, הכבישים צרים ובשוליים ישנם תעלות עמוקות וכמובן עליות וירידות וכבישים מפותלים. בנוסף לכל זה הנהיגה היא בצד שמאל הפוך מכיון הנהיגה בארץ – שימו לב לזה.

הקפידו לשמור על הצד השמאלי בזמן הנהיגה והעדיפות היא לכלי רכב המגיעים מימין.


הימנעות מנהיגה בלילה

הכבישים של סיישל צרים עם עיקולים תלולים של סיכות שיער ומדרונות הרריים תלולים. בהרבה כבישים אפילו חסרה תאורת רחוב מה שמקשה על הנסיעה לאחר השקיעה. ישנם אזורים מסוימים באיי סיישל, במיוחד באזורים כפריים, שאין בהם פנסי רחוב. נהיגה בכבישי איי סיישל בלילה עלולה להיות מסוכנת הן לנהג והן להולכי הרגל – המלצתינו לא לנהוג אחרי רדת החשיכה.


תאונות דרכים בסיישל

תאונות הדרכים של סיישל נגרמות בדרך כלל מהתנהגויות של נטילת סיכונים של הנהג, רשלנות ומצב הכביש. נהגים נוטים להתעלם מהפניות והירידות החדות של הכביש, מה שיוביל לעתים לתאונות דרכים ופציעות. כשאתה בדרכים, זכור תמיד להיות מודע לסביבה שלך.


טיפים ועצות נוספים לנהיגה בטוחה באיי סיישל

  • חובה על נהגים ונוסעים במושבים הקדמיים לחגור חגורות בטיחות.

  • המהירות המותרת היא 40 קמ"ש בתוך העיר ובאזורים צפופים ו-65 קמ"ש בכבישים הפתוחים, אז שימו עין על השילוט.

  • רמת האלכוהול המותרת בדם היא 0.08%. עם זאת, פוליסת הביטוח שלנו מחייבת אותך להיות פיכח ב-100%.

  • כדי לשכור רכב, נהג חייב להיות בן 21 לפחות, בעל רישיון נהיגה בתוקף, ובעל ניסיון של שלוש שנים ומעלה בנהיגה.


עקבו אחר העצות האלה וסעו בבטחה באיי סיישל. לפני שאתם מתכננים את החופשה, ודאו שאתם רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל ו-72 שעות לפני הטיסה מוצאים אשרת כניסה לסיישל שלכם.


ואם אתם לא מעוניינים לשכור רכב בסיישל אז פה תמצאו נהגי מונית מומלצים שתוכלו להתנייד איתם.


סרטונים של נהיגה בכבישים של איי סיישל





677 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page