top of page

השכרת רכב בסיישל 🚗

השכרת רכב לנהיגה עצמית בהחלט אפשרית למי שנוהג טוב, אבל לא מתאימה לבעלי לב חלש/לחוצים. הכבישים בסיישל אכן צרים, יש תעלות, נהיגה הפוכה (נהיגה בצד שמאל) ודרכים מפותלות והרבה עליות/ירידות, אז לבחירתכם השכרת רכב או שימוש בנהגים מקצועיים. עוד מידע על נהיגה בסיישל ניתן למצוא פה.

נהיגה עצמאית בסיישל

באופן כללי המחירים להשכרת רכב - נעים בין €40 ל-€70 ליום ללא הגבלת קילומטר והשתתפות עצמית של €1000.

השכרת רכב בסיישל מנוע חיפוש והשוואת מחירים

השכרת רכב בסיישל - בואו למצוא את הדיל הטוב ביותר עבורכם מבין כל ההצעות הזמינות לרכבים - הזמינו אונליין עוד היום!



חברות השכרת רכב מומלצות מניסיון של מטיילים ישראליים בסיישל:


  • אתר פאפם פאפם – אתר מעולה עם מחירים מעולים! מתמחים בניטור והוזלה של מחירי השכרת רכב בחו”ל. להשכרת רכב בסיישל דרך אתר פאפם פאפם לחצו כאן.

  • חברה להשכרת רכב בסיישל בשם - Okap Cars המשרד שלהם נמצא ממש מול שדה התעופה בתחנת הדלק. יש להם שירות נהדר. לאתר שלהם לחצו פה

  • חברת השכרת רכב באיי סיישל - Kreol Cars - השכרת רכב במאהה והאי פרסלין - לאתר שלהם לחצו פה

  • חברת השכרת רכב Maki Rental - אתר נוח לשימוש והזמנת רכבים (המחיר קצת יותר יקר מהאחרים) ניתן להזמין להמון מקומות באיי חוץ מאיסוף הרכב בשדה התעופה. לאתר שלהם לחצו פה

  • סוכנות השכרת רכב בפרסלין BLISS - שירות מעולה. אפשר ליצור קשר בווסטאפ 2482509820 +. 30 אירו ליום לרכב קטן. לאתר שלהם לחצו פה

  • עוד מקום להשכרת רכב אצל בחור בשם - Matias - מוזמנים ליצור איתו קשר בוואצאפ במספר ⁦+248 2 590 162⁩

  • אין לכם כוח לנהוג ומעוניינים בנהג מונית פרטי? כנסו לפה > נהגי מונית ונהגים פרטיים בסיישל


טיפים נוספים להשכרת רכב בסיישל

השכרת רכב היא דרך מצוינת לחקור ולהכיר את איי סיישל, מכיוון שהיא נותנת לך את הגמישות לחקור את האיים בקצב שלך. להלן מידע שכדאי לדעת על השכרת רכב באיי סיישל:


נהיגה באיי סיישל: הנהיגה באיי סיישל נמצאת בצד שמאל של הכביש, כמו בריטניה, ועוד הרבה מושבות בריטיות לשעבר. זה יכול לקחת קצת התרגלות אם אתה רגיל לנהוג בצד ימין, אבל זה לא קשה להסתגל. הכבישים בדרך כלל מתוחזקים היטב, אך יכולים להיות צרים ומפותלים באזורים מסוימים, במיוחד באיים הקטנים יותר.


דרישת גיל מינימום: הגיל המינימלי להשכרת רכב באיי סיישל הוא בדרך כלל 21 שנים. לחלק מחברות ההשכרה עשויות להיות דרישות גיל גבוהות יותר, ועשויות גם לדרוש שהחזקת ברישיון נהיגה בתוקף לתקופת זמן מסוימת, כמו שנה אחת.


חברות השכרה: ישנן מספר חברות השכרת רכב באיי סיישל, הן בינלאומיות והן מקומיות. עדיף להזמין את הרכב השכור שלך מראש, במיוחד בעונות שיא התיירות בהן הביקוש יכול להיות גבוה. כאן ניתן לשכור רכב אונליין


סוגי רכב ומחירי השכרה: מחירי ההשכרה בסיישל יכולים להשתנות בהתאם לסוג הרכב שתבחרו, משך ההשכרה וחברת ההשכרה. ישנם סוגים שונים של מכוניות זמינות, ממכוניות קומפקטיות ועד רכבי שטח, והמחירים יכולים לנוע בין כ-40 ל-120 יורו ליום.


מסמכים נדרשים: כדי לשכור רכב באיי סיישל, תצטרך להציג רישיון נהיגה תקף ממדינת הולדתך, יחד עם הדרכון או תעודת הזהות שלך. ייתכן שתצטרך גם להציג הוכחת ביטוח, אז הקפד לבדוק עם חברת ההשכרה שלך כדי לראות אילו מסמכים עליך לספק.


ביטוח: חשוב לוודא שיש לכם כיסוי ביטוחי הולם בעת השכרת רכב באיי סיישל. חברות השכרה רבות מציעות כיסוי ביטוחי בסיסי, אך אולי כדאי לשקול רכישת כיסוי נוסף בשביל השקט הנפשי. הקפידו לקרוא היטב את הסכם השכירות כדי להבין מה מכוסה ומה לא.


טיפים לנהיגה: בעת נהיגה באיי סיישל, זכור שמגבלות המהירות בדרך כלל נמוכות, ויכולות לנוע בין 25 ל-40 קמ"ש באזורים בנויים, ועד 80 קמ"ש בחלק מהכבישים הראשיים. הקפידו לחגור תמיד את חגורת הבטיחות, והישמרו בצד שמאל של הכביש. אזורים מסוימים, במיוחד באיים הקטנים יותר, יכולים להיות די גבעות ותלולים, אז וודא שאתה מרגיש בנוח עם הטיפול במכונית לפני היציאה.


בסך הכל, השכרת רכב באיי סיישל יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את האיים בקצב שלך. רק הקפד לעקוב אחר חוקי הנהיגה והמנהגים המקומיים, והעמיד את הבטיחות בראש סדר העדיפויות שלך.

2,318 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page