top of page

סיישל - המדריך האולטימטיבי לאיי סיישל

אתם לפני חופשה בסיישל ורוצים לדעת איפה להתחיל? הגעתם למקום הנכון!

פוסט זה בבלוג כולל טיפים שימושיים שאתם צריכים לדעת ועושה סדר בבלאגן לפני שמזמינים את החופשה שלכם לאיי סיישל.


תכנון חופשת סיישל שלך

איי סיישל הם יעד חלומי, לא רק בזכות החופים המדהימים שלהם, אלא גם בגלל חיי הצומח והחי המרהיבים שניתן למצוא שם, המקומיים הידידותיים והאיים הרבים, שלכל אחד מהם יש אופי משלו. כאן תוכלו למצוא מידע על תכנון חופשה לאיי סיישל. כמה זה עולה, כמה איים כדאי לבקר ואיך אפשר להתנייד.

מהו הזמן הטוב ביותר לבקר באיי סיישל?

באיי סיישל חמים כל השנה, מזג אוויר טרופי עם טמפרטורה ממוצעת בין 25 ל-32 מעלות. הודות לקרבה של סיישל לקו המשווה, מזג האוויר עקבי כל השנה ומתאים לחופשה לאורך כל השנה. למידע נוסף על מזג האוויר בסיישל לחצו כאן


באילו איים בסיישל כדאי לבקר?

כדי להחליט באילו איי סיישל תרצו לבקר, עליכם לקבוע תחילה את אורך החופשה שלכם כדי שתוכלו להעריך כמה איים אפשריים (ראו להלן). אם אתם מבקרים באיי סיישל בפעם הראשונה, אל תפספסו את שלושת האיים המרכזיים: מאהה, פרסלין והאי לה דיג. עם זאת, ישנם איים רבים אחרים שעשויים להיות מעניינים עבורך. בקטגוריית איים תמצאו מידע נוסף על איים נוספים


לכמה ימים כדאי לתכנן חופשה בסיישל?

חופשת קלאסית בסיישל נמשכת בין 7 ל-14 ימים. כמות הימים הנכונה שאתם מתכננים לבלות באיי סיישל, תלויה בכמה איים אתם מתכננים לבקר?

כמה ימים הם אידיאליים עבור איי סיישל?

מאהה הוא האי הגדול ביותר בסיישל והייתי מציע לך לפחות ארבעה ימים. אם אתה רוצה להקדיש עוד כמה ימים לבטן גב ולא לעשות כלום, אז הייתי מציע אפילו יותר.


פרסלין קטנה ממאהה אבל יש בה הרבה חופים יפים ומקומות שחובה לראות. מציע לך לפחות שלושה ימים באי הזה.


לה דיג הוא אי זעיר, אבל מבחינתי הכי שווה! אז תכננו שם לפחות שלושה ימים.


בכמה איים בסיישל כדאי לבקר?

באיי סיישל ישנם 115 איים שונים, מה שהופך אותם ליעד המושלם לטיול איים. כל אחד מהאיים יפה בדרכו שלו, וכדאי מאוד לבקר בהם.


מי ששוהה באיי סיישל עד 7 יום רצוי שיבקר רק באי אחד בלבד (מאהה או פרסלין), שכן זה הכי מעשי לשהייה קצרה כל כך. כמובן ניתן לצאת לטיולים יומיים מאורגנים או עם המעבורת לאיים אחרים. למשל מי שמתכנן למבקר במאהה כל החופשה יכול לצאת לטיול יומי לאיים פרסלין ולה דיג וכמובן גם לטיול היומי המומלץ לפארק לאומי סנט אן מרין.


מי ששוהה בחופשה בסיישל 10 יום יכול לבקר בשני איים למשל מאהה ולה דיג ולבקר באי שלישי כחלק מטיול יום.


מי ששוהה בחופשה בסיישל 14 יום רצוי לבקר בשלושת האיים המרכזיים של איי סיישל: מאהה, פרסלין ולה דיג.


איך לעבור בין האיים השונים ואיך להתנייד בהם?

אם אתם מתכננים לעבור בין איים במהלך הטיול שלכם באיי סיישל, תצטרכו לעבור בין האיים במעבורת או טיסה פנימית בין האיים (טיסה קיימת רק בין מאהה לפרסלין)


כל שלושת האיים המרכזיים מחוברים באמצעות רשת של מעבורות. יש מעבורת בין מאהה לפרסלין מספר פעמים ביום שאורכת פחות משעה.


בין פרסלין ללה דיג, יש גם שירות מעבורות, זה הפלגה של בערך 15 דקות.


אם תרצו לנסוע בין מאהה ללה דיג, תהיה לכם עצירה קצרה בפרסלין מכיוון שאין חיבור ישיר למעבורת. אבל עדיין ניתן להזמין את זה עם כרטיס אחד ולהישאר על אותה סירה. לפרטים נוספים על מעבורות בסיישל – לחצו כאן


באופן כללי מומלץ לטייל במאהה ופרסלין במונית, אוטובוס או רכב שכור. בלה דיג, לעומת זאת, ישנם אופניים כאמצעי התחבורה העיקרי עבור מקומיים ותיירים כאחד.


כמה מהאטרקציות המובילות של איי סיישל הראשיים:

אטרקציות במאהה:

עיר הבירה, ויקטוריה, ושוק סר סלווין סלווין קלארק

החוף הפופולרי, באורך 2 ק"מ של בו ואלון

מסלולי הליכה שחוצים את האי

חוף חולי Beau Vallon, מאהה, סיישל
חוף בו ואלון מאהה סיישל

אטרקציות בפרסלין:

אתר מורשת עולמית של אונסק"ו Vallée de Mai

החוף הציורי של אנס לאציו

טיולים לאי הצבים הענק של האי קוריוז


אישה עם קוקו דה מר
קוקו דה מר בשמורת Vallée de Mai

אטרקציות בלה דיג:

החוף היפה ביותר בעולם Anse Source d'Argent

רכיבה על אופניים ברחבי האי

ביקור בפארק L'Union Estate

Anse Source d'Argent
חוף Anse Source d'Argent

מהם החופים הטובים ביותר בסיישל?

אם תרצו לחוות חופים ראויים לגלויה עם מים כחולים, חול רך ולבן, ממוסגרים על ידי עצי דקל וסלעי גרניט כהים, אז סיישל זה המקום! חלק מהחופים שם שייכים לחופים היפים ביותר שראיתי בחיי.

כאן תמצאו מידע נוסף על החופים הטובים ביותר באיי סיישל, כולל מידע שימושי ומפה כדי למצוא אותם!


איך מזמינים חופשה לאיי סיישל?

ישנן מספר דרכים שבהן תוכל להזמין איתנו חופשה לאיי סיישל. השאירו פרטים פה ויחזרו אליכם.


הוצאת אישור נסיעה / ויזה לסיישל

הוצאת אישור נסיעה (travel authorization) הוא חובה עבור כל הנוסעים הנכנסים למדינה (כולל ילדים). את הבקשה לאישור נסיעה אפשרית ניתן להגיש החל מ-10 ימים לפני ההגעה. כאן תמצאו את הפרטים המלאים להוצאת אישור נסיעה או ויזה לסיישל.


מסלול דוגמה לשבועיים לחופשה בסיישל

לפניכם דוגמה לחופשה בת שבועיים באיי סיישל. כך תוכלו להכיר את האיים ואת האטרקציות הטובות ביותר שלהם:


  • יום 1: הגעה לשדה התעופה הבינלאומי + איסוף הרכב השכור (אם הזמנתם כזה) + אם אין לכם רכב שכור, מוניות בסיישל ניתן להזמין כאן + צ'ק-אין במלון ובילוי שאר היום בחוף ובבריכה במלון.

  • יום 2: טיול יומי בכל מאהה. יש בעצם כביש ראשי אחד שמוביל סביב Mahé, רצוי לנסוע ולחקור את האי או להזמין טיול כזה עם נהג מקומי פה.

  • יום 3: טיול יומי לפארק לאומי סנט אן מרין – כל הפרטים פה > https://www.seychelles360.co.il/post/adventure-tour

  • יום 4: נסיעה למזח המעבורת והפלגה לאי פרסלין. איסוף הרכב השכור (אם הזמנתם כזה) + אם אין לכם רכב שכור, מוניות בסיישל ניתן להזמין כאן + צ'ק-אין במלון ובילוי שאר היום בחוף ובבריכה במלון.

  • יום 5: לפתוח את היום במסז' במלון ונסיעה לבלות את היום בחוף Cote d’Or, החוף היפה ביותר בפרסלין.

  • יום 6: טיולו באי הססגוני פרסלין ובקרו בשמורת הטבע Vallée de Mai. כאן תוכלו למצוא את עץ הדקל האנדמי קוקו דה מר, שפירותיו ידועים בכל העולם בזכות צורתו הייחודית. לחלופין, תוכלו לבקר בפארק הטבע היפה לא פחות פונד פרדיננד. בחלק השני של היום סעו אל החוף המפורסם בעולם של אנס לאציו ותיהנו מנוף שקיעה מרהיב שם בשעות אחר הצהריים המאוחרות. זהו חוף נהדר לשחות ולשנורקלינג, מה שהופך אותו לחוף האידיאלי למשפחות.

  • יום 7: צאו לטיול יום באיים השכנים לפרסלין למשל יום טיול כמו זה > טיול מפרסלין לאיי האחיות, קוקו ופליסיטי עם ארוחת צהריים

  • יום 8: קחו מעבורת מפרסלין לאי המדהים לה דיג. הדבר הראשון לעשות לאחר ההגעה למזח המעבורת היה השכרת אופניים מכיוון שהם כלי התחבורה היחיד באי ונסיעה. צאו לרכיבה על אופניים ברחבי האי.

  • יום 9: נסיעה אל החוף Anse Source d'Argent החוף המצולם והפופולרי ביותר באיי סיישל הוא ממוקם בפארק הלאומי "L'Union Estate" וקל לגישה. בשער הכניסה יש לשלם דמי כניסה של 115 SCR (בסביבות 8 יורו) לאדם אשר תקפים גם ליום המחרת. שם תמצאו מטעי וניל וצבי ענק אלדברה! פופולרי גם לצאת לטיול ולשכור את אחד מקיאקי הזכוכית המפורסמים שיש כאן. רצוי להזמין כמה ימים מראש.

  • יום 10: צאו לאחד מסלולי הליכה בלה דיג למשל ל: Anse Marron Trail כאן תמצאו עוד פרטים על מסלולי הליכה וארקציות בלה דיג.

  • יום 11: יום חופים בלה דיג – לצאת על האופניים לחקור ולגלות את החופים המדהימים של לה דיג למשל: חוף Grand Anse מכאן, תוכלו גם לצאת להליכה קצרה אל Petite Anse ו-Anse Cocos.

  • יום 12: קחו מעבורת מלה דיג חזרה למאהה + צ'ק-אין במלון ובילוי שאר היום בחוף ובבריכה במלון.

  • יום 13: בילוי היום בחוף ובבריכה במלון וניתן לשלב גם ביקור במזקקת TAKAMAKA RUM אם תרצו לטעום את המוצר המקומי ולראות כיצד הוא מיוצר, אני יכול להמליץ לכם בחום לבקר במזקקת רום טקאמאקה. הם מציעים סיורים חינם וטעימות רום תמורת 100 רופי סיישל (בסביבות 6,50 אירו). אבל הקפידו להגיע בשעות הצהריים המוקדמות מכיוון שהם נסגרים כבר בשעה 16:00.

  • יום 14: טיסה חזרה לארץ.


2,610 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page