top of page

עונה מומלצת באיי סיישל ומזג אוויר 🌞

מתי לנסוע אל איי סיישל מבחינת עונה מומלצת?

מזג אוויר זה דבר מאוד דינמי בסיישל יכול להשתנות כל דקה. תתעלמו מהתחזית - אף אחד לא יודע לצפות שם את מזג האוויר ורוב הזמן נעים. הטמפרטורות נעות בין 24° ל-32° צלזיוס כל השנה וגם טמפרטורת המים נוחה לאורך כל השנה ועומדת על 24 מעלות, ולכן מזג האוויר אידיאלי כל השנה לחופשה.


בשלושת האיים המרכזיים מאהה, פראסלין ולה דיג, האקלים מושלם לטיולים בכל עת של השנה אולי מלבד החודשים דצמבר וינואר שיש בהם הרבה יותר גשם.
טבלת מזג אוויר בסיישל

בסיישל גם כאשר יורד גשם זה לא דבר שמפריע כשאתם בים או בבריכה כי לא באמת קר. אז אל תדאגו לגבי התחזית, גם אם כל החופשה אמורה להיות סוערת.


באיי סיישל מתקיים אקלים טרופי וחם כל השנה, עם טמפרטורה ממוצעת בין 24 ל-32 מעלות צלזיוס.

הזמן הטוב ביותר לבקר באיי סיישל הוא בין החודשים מרץ, אפריל ומאי, או אוקטובר ונובמבר.

העונה הרטובה הינה בחודשים נובמבר עד אפריל, שיא העונה הרטובה הוא בחודשים דצמבר וינואר, בחודשים אלה יורדים מרבית המשקעים. העונה היבשה באיי סיישל מתחילה בחודש מאי ומסתיימת בחודש אוקטובר, שיא העונה היבשה הוא בחודשים יולי אוגוסט.


מתי עונת השיא?

עונת השיא באיי סיישל נמשכת במהלך החורף שלה ממאי עד אוגוסט. הטמפרטורות עדיין גבוהות - הן נעות סביב 29C לאורך כל השנה. עם זאת, בשלב זה רוחות הסחר הדרום מזרחיות מתחילות להתגבר, ולכן עדיף להזמין לינה בחופים המערביים המוגנים של האיים.


החודש הטוב ביותר לצלילה באיי סיישל?

צלילה ושנורקלינג אפשריים כל השנה. עם זאת, בחודשים אפריל, אוקטובר ונובמבר - הרגיעה היחסית בין רוחות הסחר מביאה ים רגועים יותר, כך שמועדוני הצלילה יוכלו לקחת אתכם למקומות הצלילה המרוחקים יותר והיעדר גשם ישפיע לחיוב וכתוצאה מכך תהיה נראות טובה של עד 30 מטר. עדיף להימנע מנסיעות בחודשים יולי ואוגוסט כשהאוקיינוס בשיא שלו.


שמש וגשם באיי סיישל

השמש זורחת לאורך כל השנה, בממוצע שש שעות ביום. עם זאת, ממטרי גשם חדים וקצרים (2,172 מ"מ בשנה) יכולים להגיע בכל עת. ככלל אצבע, אפריל הוא החודש היבש ביותר וינואר הרטוב ביותר.


הזמן הטוב ביותר לבקר באיי סיישל לפי סוג פעילות

מכיוון שאיי סיישל התברכו באקלים חם וטרופי לאורך שנה, זה תמיד זמן טוב לבקר, אם כי זמנים שונים בשנה עשויים להתאים יותר לתחומי העניין הספציפיים שלך.


הטבלה שלהלן מסכמת את הזמנים הטובים ביותר לבקר באיי סיישל עבור סוגים שונים של פעילויות.

את הזמנים הטובים ביותר לבקר באיי סיישל עבור סוגים שונים של פעילויות

סיישל מזג אוויר - תחזית מזג האוויר לימים הקרובים




סרטון שייתן לכם תשובה מפורטת לעונה הכי טובה לחופשה בסיישל:


קישורים מומלצים:


מעוניינים במידע נוסף על סיישל?

מוזמנים להצטרף לקבוצה שלנו בפייסבוק - איי סיישל - מידע וטיפים למטיילים

9,202 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page