top of page

ביטוח נסיעות לאיי סיישל

בואו נעשה לכם את זה פשוט לא טסים לסיישל בלי ביטוח נסיעות לחו"ל!



*חשוב לדעת ביטוח נסיעות יש לרכוש מהארץ בלבד (ביטוח שיירכש מחו"ל לא יהיה תקף) לכן אם אתם כבר יש לכם תאריכים לחופשה, הזמינו עכשיו ביטוח נסיעות.



גלגל הצלה בים - בדיוק כמו ביטוח נסיעות לחו"ל

חשוב לעשות ביטוח נסיעות כשנוסעים לאיי סיישל מכיוון שמדובר ביעד זר, ואירועים או מקרי חירום בלתי צפויים יכולים להתרחש בדיוק כמו בכל מדינה אחרת. הנה כמה סיבות מדוע ביטוח נסיעות חשוב במיוחד בעת נסיעה לאיי סיישל:


מקרי חירום רפואיים: אם נפצעת או תחלה בזמן חופשה באיי סיישל, טיפול רפואי עלול לעלות ביוקר, וביטוח נסיעות יכול לכסות את עלות הטיפול, האשפוז והפינוי הרפואי החירום במידת הצורך.


אסונות טבע: איי סיישל מועדים לאסונות טבע כמו ציקלונים וסופות טרופיות, שעלולים לגרום לביטולי טיסות, עיכובים והפרעות לחופשה שלכם. ביטוח נסיעות יכול לכסות את העלויות של הוצאות נוספות שנגרמו עקב אירועים כאלה, כגון לינה והסעה.


ספורט מים ופעילויות: איי סיישל מציעים הזדמנויות רבות לספורט מים ופעילויות כגון שנורקלינג, צלילה ודיג. ביטוח נסיעות יכול לספק כיסוי לתאונות או פציעות שעלולות להתרחש במהלך פעילויות אלו. רצוי להוסיף סעיף הרחבת ביטוח "ספורט אתגרי".


עיכובים וביטולי טיסות: איי סיישל ממוקמים הרחק ממדינות רבות, ועיכובים וביטולים של טיסות הם שכיחים. ביטוח נסיעות יכול לספק כיסוי להוצאות נוספות שנגרמו עקב אירועים אלו, כגון לינה ותחבורה.


חפצים שאבדו או נגנבו: ביטוח נסיעות יכול לספק כיסוי לחפצים אישיים שאבדו, נגנבו או ניזוקו כמו מזוודות, דרכונים ואלקטרוניקה.


כיסוי אחריות: אם בטעות פגעת במישהו או תזיק לרכוש בזמן חופשה באיי סיישל, ביטוח נסיעות יכול לספק כיסוי עבור הוצאות משפט ופיצויים.


לסיכום, ביטוח נסיעות חשוב בעת נסיעה לאיי סיישל מכיוון שהוא מספק הגנה כלכלית ושקט נפשי למקרה של אירועים בלתי צפויים או מקרי חירום שיכולים להתרחש בזמן חופשה ביעד זר. להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל - לחצו כאן


322 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page