top of page

קונסטנס אפיליה ריזורט

מלון קונסטנס אפליה הוא אתר נופש יוקרתי הממוקם באי מאהה בסיישל. המלון ממוקם בתוך 120 דונם של גנים טרופיים, וכולל חוף פרטי ומים צלולים. אין ספק שזהו המלון הכי מדובר בסיישל שמו: קונסטנס אפיליה ריזורט (Constance Ephelia Resort) אשר שייך לרשת היוקרה קונסטנס.


החוף הצפוני מלון קונסטנס אפליה

מלון קונסטנס אפליה מציע מגוון של חדרי אירוח מפוארים, כולל סוויטות, וילות ובתי מגורים. החדרים מרווחים ומעוצבים באלגנטיות, ורבים מהם כוללים נופים מדהימים של האוקיינוס ההודי. במלון יש גם מספר מסעדות וברים, המגישים מגוון רחב של מאכלים, לרבות מנות סיישל מקומיות, מטבח אסיאתי ומאכלים ים תיכוניים.


מלון קונסטנס אפיליה ממוקם בחוף המערבי של מאהה, האי הראשי של איי סיישל ומשקיף על הפארק הימי הלאומי שמורת ביי טרניי (Baie Ternay Marine National Park), קונסטנס אפיליה ריזורט מכיל בתוכו חופים מעולים לשחייה, צלילה ושנורקלינג. להזמנת חדרים במלון לחצו כאן מיקום: החלק הצפון-מערבי של האי מאהה

מרחק משדה התעופה: כ- 40 דקות נסיעה


זהו מלון 5 כוכבים ובעצם זה אתר נופש גדול מאוד עם 313 חדרים, חמש מסעדות וחמישה חופים בשטח המלון ועם יער מנגרובים באמצע. הריזורט מוקף ב-120 דונם של נופים מדהימים, גבעות טרופיות, סלעי גרניט ומפרצונים נסתרים, אתר הנופש המפורסם עומד במוניטין שלו של מפלט באי טרופי.

קונסטנס אפיליה מפת המלון
קונסטנס אפיליה מפת המלון

נמל התעופה הבינלאומי של סיישל נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה קלה מהמלון.

אתר הנופש כולל מגוון של שירותים ופעילויות כדי לבדר את האורחים, לרבות ארבע בריכות שחייה, מרכז כושר, מגרשי טניס וספא. הספא מציע מגוון טיפולים, לרבות עיסויים, טיפולי פנים ועיטוף גוף, תוך שימוש במוצרים טבעיים העשויים מחומרי גלם מקומיים.

המלון מתהדר בשלל פעילויות שמתאימות לכולם- זוגות, חברים ומשפחות:

- מרכז ספורט ימי עם פעילויות לכל המשפחה כמו שנורקלינג וקיאקים

- מרכז פיטנס וספורט שמציע שיעורי אירובי, יוגה ומדיטציה

- פעילויות שוות לילדים ומשפחות- מהאכלת צבי ענק לחובבי החיות ועד לאומגה מטורפת בת 8 תחנות, לחובבי האדרנלין.

- מרכז ספא מפנק, עם מסאז'ים וטיפולים שווים לאנשים שהגיעו לחופשה רומנטית, מפנקת ונטולת דאגות.

- מועדון ילדים (Kids Club) עם הפעלות לילדים.


בריזורט שני חופים מדהימים (אחד בצפון ואחד בדרום)- יתרון ענקי, כי לכל עונה יש חופים מומלצים לפי איזור. מלבד הבריכות הפרטיות שיש בחלק מהחדרים, יש במלון ארבע בריכות יפהפיות, טובלות בטבע ועצי דקלים שמעשירות את החוויה ותחושת הפינוק. להזמנת חדרים במלון לחצו כאן





בקונסטנס אפיליה יש 5 מסעדות המגישות מאכלים מכל העולם, אך לכל אחת מהן העיצוב והקונספט הקולינרי שלה. עוד במלון ספא יוקרתי, ברים, ספורט ימי כלול למשל: קטמרן, קיאקים, סירות פדלים וגלישת רוח, מועדון ילדים (לגילאי 4 עד 11), חדר כושר, מגרש סקווש, ארבעה מגרשי טניס ועוד המון הפתעות ונופים. במלון יש גם מועדון ילדים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור משפחות עם ילדים. להזמנת חדרים במלון לחצו כאן


החוויה הקולינארית במלון מיוחדת וכוללת אפשרות ליהנות מחמש מסעדות שף, כל אחת בסגנון אחר:


חדר האוכל הראשי Corossol - ממוקם ליד הלובי ומגיש ארוחת ומזנוני ערב בינלאומיים, מטנדורי ועד פיצה ופסטה.

מסעדת Helios היא מסעדה אלגנטית לא פורמלית, המציעה מזנון ים תיכוני לארוחת צהריים וארוחות ערב לפי נושא לפי בקשה.

מסעדת Adam & Eve - מסעדת אסייתית מעולה. ממוקמת בסמוך לסוויטות ומגישה טעמים אסייתיים תוך התמקדות במטבח מלאי, סינגפורי ואינדונזי.

מסעדת Cyann - הממוקמת בחוף הצפוני, היא המסעדה המיוחדת של אתר הנופש, המגישה ארוחות צהריים נינוחות וארוחות ערב אלגנטיות המתמקדות במטבח פיוז'ן צרפתי-אסיאתי. יש גם סושי בר.

מסעדת Seselwa - היא מסעדת א-לה-קארט עם התמקדות במטבח הקריאולי.

מסעדת Helios - מסעדה בסגנון ים-תיכוני, שמציעה מנות מעולות מיוון, ספרד ואיטליה. אוכל טרי מאד ומנות פתיחה טובות.

איך משריינים מראש מקום למסעדות בקונסטנס אפיליה שהן לא הבופה?

באתר הרשמי של המלון יש אונליין קונסיירג׳ (Online Concierge Service) , נכנסים עם מספר הזמנה ושם משפחה ומזמינים הכל מראש.

או ניתן גם להזמין מסעדות דרך כתובת הדוא"ל הזו > grcoord@epheliaresort.com

תשלחו מייל עם התאריכים והמסעדה שאתם רוצים.

מסעדות מומלצות -

מסעדת COROSSOL- בופה ראשי, אוכל אחלה מאוד סטנדרטי דומה למלונות באילת. הגשה עצמית.

מסעדת Adam&eve -אסיאתית מדהימה !

מסעדת Helios - מסעדת שף מעולה

מסעדת Seselwa- אוכל מקומי משובח

מסעדת CYANN- מסעדת פרות ים מעולה ויקרה מאוד (לא חלק מהחבילה ).


בסך הכל, מלון Constance Ephelia הוא מקום מפלט מפואר ואידילי, מושלם עבור אלה המחפשים רגיעה, הרפתקאות ויופי טבעי. להזמנת חדרים במלון לחצו כאן


חוות דעת של מטיילים בסיישל ומתארחים במלון "חודש חלף מהרגע בו חזרנו מגן העדן ששמו סיישל…

שהינו מלון אפיליה ונהנינו מכל שנייה, מהרגע שהגענו עד לשנייה בה עזבנו, הכל מצוחצח, מנקים כל הזמן את שטח המלון הענק וגם את החדרים עצמם, קפסולות של נספרסו ובקבוקי מים חופשי, כמו שנהוג בכל מלון הדברים שבמיני בר והתוספות שנמצאות ליד בתשלום, אם זכרוני אינו מטעה אותי זה רשום בתפריט שנמצא בחדר וכמובן שניתן לברר מול הקבלה, חדר הגן של הסוויטת ג׳וניור היה נעים, נקי, יפה ומרווח עם יציאה לשטח עצום של דשא, הסבון והשמפו היו באותו ריח 😳😝 או ששמו לנו רק שמפו אבל מרוב שהיה מושלם לא היה על מה להתלונן אז אם זה קריטי לכם תביאו מהבית או שתקנו בקיוסק מחוץ לחוף הצפוני 😳, במלון שני חופים מדהימים ונקיים ברמות שאי אפשר להסביר ( צפוני ודרומי ) עם מים צלולים וחול לבן, גן עדן כבר אמרנו? מרוב שהמקום גדול מרגישים שם הרבה פעמים לבד, רק אתה והיא, כמו אדם וחווה, השירות מדהים כמו שלעולם לא ראינו בארץ והיינו בשלל המקומות הנחשבים, לצערנו כנראה שגם לא נזכה לראות, המקום הוא פשוט גן עדן אמיתי, שטח עצום מלא בירוק, ממש ג׳ונגל ענקי שהפך למלון מפנק ביותר, רכבי גולף שהולכים וחוזרים כל הזמן ואוספים אתכם לאן שרק תרצו, האוכל מפנק ( פה לא הצליחו לגבור על מלונות היוקרה של ישרוטל אבל עדיין האוכל היה טוב ומפנק מאוד ) ממליצים על מסעדת Adam & Eve, אוכל סיני, אפשרי לשריין מראש מולם במייל, מומלץ מאוד לקחת חצי פנסיון כי אין איפה לאכול בערב, לגבי האוכל אם מנשנשים בצהריים בבריכה אכן יקר אבל ככה זה בכל מלון, כדאי לקנות שתייה קלה, אלכוהול וחטיפים מהארץ או בקיוסק שנמצא ביציאה מהחוף הצפוני, מחירים נעימים לכל כיס, מומלץ בחום לקחת את הסירת פדלים בחוף הצפוני, זה בחינם ואם יתמזל מזלכם תראו צב ענק וחמוד שוחה לצידכם.


באחד מהימים עשינו טיול לויקטוריה עיר הבירה ולעוד כמה חופים במאהה, לא חובה בכלל… אפשר לוותר… באנו במטרה לנוח, להשתזף ושוב לנוח ולכן לא הספקנו את האיים לה דיג ופרלין אבל מקווים להגיע לשם בפעם הבאה.

חוץ מהחופים ישנן 7 ברכות כיפיות עם מים בטמפרטורה נעימה וחמימה והכי חשוב אינטימיות ולא עמוסות באנשים.


היה יום אחד גשום נורא אז הלכנו לספא ונהננו מאוד בג׳קוזי בזמן שהגשם מלטף אותנו, אחרי כמה שעות של שמיים שחורים השמש הפציעה במלואה וכאילו לא היה גשם בכלל הלכנו להשתזף בים☺️😉


בנוסף יש באיזור הספא סאונה רטובה ויבשה מפנקות מאוד…

לסיכום היה מ ו ש ל ם…


את השלווה, היופי והקסם לא ניתן להעביר בתמונות וזה לא משנה איזה אייפון או איזו מצלמה מקצועית יש לכם, ״ זר לא יבין זאת ״ תהנו ❤️"


תמונות ממלון קונסטנס אפיליה



בסרטונים הבאים תצאו לסייר בקונסטנס אפיליה ריזורט




סיור במסעדת Helios של המלון



החוף הדרומי של מלון קונסטנס אפליה



קישורים שימושיים:

6,804 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page