top of page

חוף Anse Lazio, פרסלין

בקצרה...


השילוב המדהים של מי טורקיז, חול זהוב, עצי דקל גבוהים ותצורות של סלעי גרניט מרשימות הופכים אותו לאחד החופים היפים בעולם, מושלם לתמונות, שיזוף, שחייה ושנורקלינג. למעשה, מגוון הפעילויות שניתן לעשות בו הוא שהופך את החוף למושך במיוחד עבור הנופשים בפרסלין, שכן החוף מציע משהו לכולם. מומלץ להישאר עד הערב ולראות שקיעה מעוררת השראה. זהו חוף שחובה לראות!

קצת עובדות על חוף אנסה לזיו - Anse Lazio

• ריק בדרך כלל עד 9 בבוקר.

• גאות וגלים רגילים

• חוף מדהים המפורסם בנוף המדהים שלו

• מתאים לשחייה ושנורקלינג - מצוין לצילומים


סקירה כללית של חוף אנסה לזיו - Anse Lazio

חוף טרופי מהמם ואחד החופים המפורסמים ביותר באיי סיישל והמון פעמים הוכרז כחוף היפה ביותר בעולם. החוף מתאים לשחייה, אם כי ההורים צריכים לשים לב לילדיהם שכן המים מעמיקים במהירות.


ההגעה עם רכב שכור ישנם שלושה אזורי חניה המבטיחים גישה נוחה ברכב. תחנות אוטובוס נמצאות במרחק הליכה ארוך יותר מהחניונים. יש חנות קטנה ושתי מסעדות בכל קצה של החוף וגם יש בר מעניין בשם Honesty Bar.


השילוב המושלם של שמש, ים וחול הופך אותו לחוף מדהים לפי הגדרתו של כל אחד. יש בו אזור שחייה ייעודי מוקף ברשת שמונעת מדגים ויצורים אחרים להפריע לשחיינים, ולעתים קרובות יש מציל תורן, המבטיח שהמבקרים יוכלו להרגיש בטוחים בזמן שהם במים. החוף מצוין גם לשנורקלינג, עם ראות מצוינת במים הצלולים, ומתאים באותה מידה למשפחות בזכות השטחים הגדולים והחוליים שבהם הילדים יכולים לשחק. בקיצור חוף Anse Lazio הוא "חובה לראות" לכל מי שמבקר באי פרסלין.


מיקום החוף אנסה לזיו - Anse Lazio

החוף ממוקם באזור הצפון מערבי של האי – לחצו כאן למיקום שלו בגוגל מפות



תמונות של החוף



סרטונים על חוף אנסה לזיו - Anse Lazio

מעוניינים במידע נוסף על סיישל?

מוזמנים להצטרף לקבוצה שלנו בפייסבוק - איי סיישל - מידע וטיפים למטיילים

431 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page