top of page

אננטארה מאיה סיישל

רשת מלונות היוקרה Anantara נולדה בשנת 2001, מלונות היוקרה ואתרי הנופש של Anantara המעוצבים בקפידה ומספקים חלונות לאופי המודרני והאמיתי של כל יעד.


מלון אננטארה מאיה סיישל (Anantara Maia Seychelles Villas) הוא אחד מאתרי הנופש היוקרתיים ביותר באיי סיישל. Anantara Maia Seychelles Villas ממוקם בחוף הדרום מערבי של האי מאהה באיי סיישל. הוא ממוקם על חצי אי מבודד, מוקף בגנים טרופיים שופעים ומשקיף על חוף Anse Louis הבתולי. אתר הנופש נמצא במרחק של 25 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של סיישל.


לינה:

אתר הנופש מציע 30 וילות מרווחות, הממוקמות בין סלעי גרניט ענקיים, כל אחת עם בריכה אינסוף פרטית, מרפסת שמש, ביתן חיצוני ונוף מדהים לאוקיינוס. ל-11 מהווילות יש גישה ישירה לחוף, בעוד ש-19 הווילות האחרות ממוקמות על צלע הגבעה. הווילות מעוצבות להפליא עם חומרים טבעיים, כגון עץ ואבן, ומצוידות במתקנים מודרניים, לרבות מיזוג אוויר, אמבטיה שקועה חיצונית בכל וילה, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ואינטרנט מהיר.


כל וילה ב-Anantara Maia Seychelles Villas מגיעה עם משרת אישי משלה, העומד לרשותכם 24/7 כדי לספק את כל צרכי האורחים. המשרתים יכולים לארגן הכל, החל מהזמנות במסעדות ועד תחבורה, עוד זוג ידיים כדי לעזור עם הילדים או לעזור עם התיקים והם יכולים גם לספק לאורחים טיפים והמלצות פנימיות על דברים לראות ולעשות באזור.

השירות האישי ב-Anantara Maia Seychelles Villas נועד להבטיח שלאורחים תהיה שהות בלתי נשכחת ומהנה באמת.


אוכל:

במלון מסעדת גורמה בשם Tec-Tec המציעה תפריט תאילנדי, קריאולי, הודי, יפני וים תיכוני נפרד, בתוספת תפריט משתנה מדי יום. אתר הנופש כולל גם בר ואזור טרקלין בו האורחים יכולים ליהנות מקוקטיילים מרעננים וחטיפים.


שירות הכל כלול של מקום האירוח כולל חטיפים לאורך כל היום ומשקאות אלכוהוליים נבחרים. מאפשר לכם לאסוף את הארוחות שלכם ולסעוד בכל מקום ובכל זמן. מהווילה שלכם ועד לחוף, אתר הנופש יגיש את הארוחות שלכם בכל מקום שנוח לכם.


מתקנים:

כפר הנופש מציע מגוון רחב של מתקנים כדי להבטיח לאורחים שהייה בלתי נשכחת ומהנה. אלה כוללים ספא בשירות מלא, מרכז כושר וביתן יוגה. יש גם בריכת אינסוף יפהפייה המשקיפה על האוקיינוס, כמו גם מגרש טניס ומרכז ספורט מים.


שרות:

השירות ב-Anantara Maia Seychelles Villas יוצא דופן, עם צוות ידידותי וקשוב שעושה מעל ומעבר כדי להבטיח שהאורחים ירגישו בנוח ומטופלים היטב. אתר הנופש מציע מגוון שירותים מותאמים אישית, לרבות אוכל בוילה, שירות משרת אישי והעברות פרטיות.


מקום:

מיקומו של אתר הנופש אידיאלי עבור אלו המחפשים מפלט מבודד ושליו. הוא ממוקם על חוף יפהפה, מוקף בגנים שופעים ויערות טרופיים, ומציע נופים מדהימים של האוקיינוס והנוף שמסביב.


בסך הכל, Anantara Maia Seychelles Villas הוא אחד מאתרי הנופש האקסקלוסיביים של איי סיישל, המציע לאורחים חוויה בלתי נשכחת באמת. הווילות מרווחות ומאובזרות היטב, אפשרויות האוכל יוצאות דופן והמתקנים מהשורה הראשונה. השירות יוצא דופן, והמיקום אידיאלי למי שמחפש חופשה שלווה ומבודדת.




תיוגים:

341 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page