top of page

האי לה דיג בסיישל

טיפים על האיי לה דיג La Digue :


הטיפ הכי גדול שלי אליכם הוא - אל, פשוט אל תוותרו על האי הזה, ולפחות 3 לילות.

זהו האי השלישי בגודלו בסיישל, חצי מגודלו של פרסלין השכנה, לה דיג מציע למבקריו את החופים הכי יפים בסיישל, חופים מדהימים עטורי דקלים, חול לבן, חיות בר נדירות ואווירה נעימה ותחושה כאילו הזמן עצר מלכת, שתגרום לכם לרצות להישאר זמן רב יותר באי.


איך מגיעים ללה דיג ?

למרות שהביקור באי לה דיג נגיש בקלות לטיול יום - רק 15 דקות במעבורת מהירה מפרסלין - כדאי להקדיש קצת יותר זמן ללה דיג זהו ללא ספק, אחד האיים היפים ביותר בארכיפלג סיישל. באי אין שדה תעופה לכן לא ניתן להגיע בטיסה פנימית לאי אלא רק דרך המעבורת (יש בתחתית הפוסט הזה - קישורים לקניית כרטיסים למעבורת) או בסירה פרטית.


בלה דיג ההתניידות היא בעיקר באופניים חוויה שהופכת את האי לכל כך מיוחד ונותן הרגשה של קיבוץ. אגב מבחינת קושי אין מה לדאוג שטחו של האי מאוד קטן כ – 10 קמ"ר. (לגבי האופניים - אותי מאוד הטריד איפה משאירים אותם אם עוצרים באיזה חוף. אז אין מה לדאוג, נהוג להשאיר את האופניים ליד איזה עץ ואף אחד לא יגנוב לכם.) טיפ נוסף כדאי להצטייד בפנס ראש כי לאחר רדת החשיכה אין ממש תאורה בדרכים – פה תמצאו פנס ראש נטען מומלץ במחיר מעולה.


במידה ואין לכם זמן לישון באי ניתן לבקר בו במסגרת טיול יומי פה תמצאו פרטים נוספים על יום טיול לאיים פרסלין ולה דיג.


אטרקציות בלה דיג 🚣

האטרקציה העיקרית של גן העדן השליו הזה הם החופים הבתוליים - עם החול הלבן, מי הטורקיז וסלעי הגרניט בכל הגדלים לאורך החופים. החוף המפורסם ביותר - Anse Source d'Argent - ממוקם באמצע שמורת טבע ואומרים שהוא אחד החופים היפים והמצולמים ביותר בעולם!

חוף  Anse Source d'Argent

מלבד החופים באי לה דיג יש אוצרות נסתרים נוספים לחובבי הצלילה גם מתחת למים.

החופים של החוף הצפוני והמערבי הם אידיאליים לשנורקלינג.


עוד חופים ים מומלצים לביקור הם:

Anse Severe , Grand Anse, Anse Coco Beach, Petite Anse, Anse Reunion, Anse Pierrot .ויש עוד כמה חופים מעולים שאני משאיר לכם לגלות - כאן יש המלצות על חופים מומלצים נוספים

קיאקים שקופים בלה דיג – זו אטרקציה חובה בלה דיג ורצוי להירשם כמה ימים מראש, ניתן לעשות זאת בוואצאפ ישירות מול אניס (ANSE) בטלפון מספר: 457 747 2 248 +


האטרקציה ממוקמת בחוף אנס סורס ד'ארגנט (Source D’Argent Beach ) והיא בעצם סיור חוויתי של כ-3 שעות בקיאקים השקופים לצפייה באלמוגים, דגים, הסבר על פתיחת קוקוס והגעה לחופים קצת יותר מרוחקים כמו למשל, Anse Pierrot שהוא חוף נגיש רק מהאוקיינוס. זה המקום שבו צולם הסרט רובינסון קרוזו ב-1980. המחיר לאדם הוא 35 יורו.


טיול רגלי ל"קן הנשרים" – הפסגה הכי גבוהה באי נקראת Nid D’Aigles מתנשא לגובה 333 מטרים מעל פני הים, זהו מסלול הליכה נחמד מאוד אבל מפרך ומתגמל כאשר מגיעים לפיסגה נחשפים לנופים פנורמיים עוצרי נשימה של האיים הסמוכים. טיולים רגליים באי מאהה - תוכלו למצוא כאן


מסלולי הליכה בלה דיג – טרקים מומלצים: 🥾


לפניכם רשימה של מסלולי טיול פופולריים באי לה דיג בסיישל.


Anse Cocos Trail

קושי: בינוני

אורך: 2.2 ק"מ

השביל Anse Cocos Trail ידוע בנוף המדהים שלו, כולל צמחייה עבותה, צוקים סלעיים ומי טורקיז.

השביל לוקח אתכם דרך יער עבות לפני שמגיעים לקו החוף הסלעי. כשאתם עושים את דרככם לאורך השביל, תתקלו בכמה נקודות תצפית בהן תוכלו לעצור ולהתבונן בנופים.


לאחר כ-40 דקות של הליכה, תגיעו לאנס קוקוס, חוף מבודד שמתואר לרוב כאחד החופים היפים בסיישל. החוף מוקף בסלעי גרניט, המספקים רקע ציורי לשחייה, שנורקלינג, או פשוט להירגע על החול.

השביל יכול להיות די מאתגר בחלקים מסוימים, במיוחד בעת ניווט במדרונות התלולים ובשטח הסלעי, לכן מומלץ לנעול נעליים מתאימים ולהצטייד בהרבה מים.


בסך הכל, שביל Anse Cocos הוא ביקור חובה עבור חובבי טבע ומטיילים שרוצים לחוות את היופי הטבעי של איי סיישל.

Anse Marron Trail

קושי: קשה

אורך: 6.5 ק"מ


המסלול הוא בן 4 עד 5 שעות ל- Anse Marron מיועד למטיילים המתקדמים ביותר ומומלץ ללכת עם מדריך. הוא אחד הטובים בלה דיג שביל זה ידוע בנופים המרהיבים של קו החוף והיער הטרופי השופע, כמו גם בחוף Anse Marron Beach המבודד והציורי שהוא מוביל אליו, אוצר טבע עם חופים חוליים לבנים, מי טורקיז וסלעי גרניט ענקיים היוצרים בריכת שחייה טבעית. בנוסף, יחד עם נופים עוצרי נשימה.


השביל מעט מאתגר בחלקים מסוימים, עם שטח תלול ולא אחיד, אבל הנופים עוצרי הנשימה עושים את זה שווה את המאמץ. כשתגיעו לחוף אנסה מארון, תתוגמלו בנוף מדהים של החוף המבודד והמים הצלולים. מומלץ למטיילים במסלול זה להביא הרבה מים ולהיות מוכנים לקצת התרוצצות על סלעים ושורשים. מומלץ גם להתחיל את הטיול מוקדם ביום כדי להימנע מחום הצהריים.


בסך הכל, שביל אנס מארון הוא דרך מצוינת לחוות את היופי הטבעי של האי לה דיג ואיי סיישל, וחוף אנס מארון המבודד הוא ביקור חובה לכל מי שמחפש מפלט שליו וציורי. כאן ניתן להזמין טיול כזה עם מדריך מקומי.



מסעדות בלה דיג 👩‍🍳


מלונות מומלצים באי לה דיג 🏨

1. אתר הנופש והספא Le Domaine de L'Orangeraie Resort and Spa:

אתר נופש מפואר זה מציע אווירה שלווה ורומנטית עם הגנים הטרופיים השופעים שלו. הוא כולל וילות וסוויטות אלגנטיות, הוא נמצא על קו המים ויש בו בריכה. אתר הנופש מציע גם ספא, מסעדה, בר, גישה נוחה לחופים יפים וממוקם כ-5 דקות הליכה מרציף המעבורות השטות בין האיים. שימו לב למטיילים עם ילדים - ילדים רק מגיל 4 ומעלה. לפרטים נוספים על המלון ולהזמנות לחצו כאן.


2. מלון בוטיק Le Repaire:

מלון בוטיק בדרגת 4 כוכבים מקסים זה ממוקם על חוף אנס ראוניון הציורי ומציע סביבה נעימה ואינטימית. המלון ממוקם 5 דקות הליכה ממרכז לה דיג. החדרים מעוצבים בצורה מסוגננת ומצוידים במתקני נוחות מודרניים. האורחים יכולים ליהנות מהמסעדה והבר שבאתר, להירגע על שפת הבריכה, או לחקור את החופים המדהימים של האי. אגב המסעדה האיטלקית שלהם מומלצת מאוד גם למי שלא אורח המלון. לפרטים נוספים על המלון ולהזמנות לחצו כאן.


3. מלון דירות Le Nautique Luxury Waterfront Hotel:

מלון זה ממוקם על קו המים, ומציע יחידות אירוח מפוארות עם נוף מדהים של האוקיינוס. החדרים מעוצבים בצורה מסוגננת ומצוידים במתקני נוחות מודרניים. האורחים יכולים ליהנות מהמסעדה והבר שבאתר, להירגע ליד בריכת האינסוף, או לנצל את טיולי הסירה של המלון. המלון נמצא במרחק של כ-400 מטרים מרציף המעבורות של לה דיג. לפרטים נוספים על המלון ולהזמנות לחצו כאן


4. מלון דירות Villa Charme de L'ile:

מלון דירות מקסים שוכן בסביבה של גן טרופי, נכס מקסים זה מציע אווירה שלווה ואינטימית לחופשה מרגיעה באמת. המלון כולל מבחר של חדרים וסוויטות המעוצבים בטוב טעם, כל אחד מעוצב מתוך מחשבה על נוחות וסגנון. האורחים יכולים ליהנות מהמרפסות או המרפסות הפרטיות המספקות נוף של הסביבה השופעת. המלון מציע גם בריכת שחייה חיצונית מרעננת בה האורחים יכולים להירגע ולספוג את השמש. בנוסף, וילה Charme de L'ile מספקת שירות חם וידידותי, המבטיח שצורכי האורחים ייענו בזהירות ובתשומת לב מירבית. המלון מציע אווירה שלווה ומיקום נוח. לפרטים נוספים על המלון ולהזמנות לחצו כאן.


5. מלון Patatran Village:

מלון זה ממוקם על חוף Anse Patates המדהים, ומציע נופים עוצרי נשימה של האוקיינוס ואווירה שלווה. החדרים מרווחים ונוחים, וחלקם כוללים מרפסות פרטיות. במלון יש גם בריכת שחייה, מסעדה המגישה מאכלים מקומיים ובינלאומיים, וגישה נוחה למסלולי הליכה. לפרטים נוספים על המלון ולהזמנות לחצו כאן.


6. יחידות אירוח Anse Severe Beach Villas:

מקום אירוח מקסים על חוף הים, הוא מציע גישה ישירה לחופים הבתוליים של חוף Anse Severe, ומספק לאורחים מפלט טרופי ציורי. הווילות מעוצבות בקפידה ומציגות אווירה נעימה ומזמינה. כל וילה מצוידת היטב עם מתקנים מודרניים, מה שמבטיח שהות נוחה. האורחים יכולים להירגע על המרפסת או המרפסת הפרטית שלהם תוך שהם נהנים מנופים של מי הטורקיז ועצי דקל. הסביבה השלווה מאפשרת רגיעה אולטימטיבית, בין אם שוכבים ליד החוף או טבילה מרעננת במים הצלולים. הצוות הידידותי והקשוב ב-Anse Severe Beach Villas מחויב לספק שירות מעולה, ולוודא שצורכי האורחים מתמלאים לאורך כל שהותם. ממוקם בנוחות ליד האטרקציות והשירותים של האי, לרבות מסעדות וחנויות, מקום מפלט זה על חוף הים הוא בחירה אידיאלית עבור אלה המחפשים חופשה שלווה ובלתי נשכחת באי לה דיג. לפרטים נוספים על המלון ולהזמנות לחצו כאן.


מעבורות והגעה לאי לה דיג: ⛴️

3,174 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page