top of page

איי סיישל כמה זמן מומלץ

תכנון חופשה באיי סיישל

איי סיישל הם יעד חלומי, לא רק בזכות החופים המדהימים שלהם, אלא גם בגלל הצומח והחי המרהיבים שניתן למצוא שם, המקומיים הידידותיים והאיים הרבים, שלכל אחד מהם יש אופי משלו. כאן תוכלו למצוא מידע על תכנון חופשה לאיי סיישל. כמה זמן מומלץ, כמה איים כדאי לבקר ואיך אפשר להתנייד


באילו איים בסיישל כדאי לבקר?

כדי להחליט באילו איי סיישל תרצו לבקר, עליכם לקבוע תחילה את אורך החופשה שלכם כדי שתוכלו להעריך כמה איים אפשריים (ראו להלן). אם אתם מבקרים באיי סיישל בפעם הראשונה, אל תפספסו את שלושת האיים המרכזיים: מאהה, פרסלין ולה דיג. עם זאת, ישנם איים רבים אחרים שעשויים להיות מעניינים עבורך. בקטגוריית האיים של סיישל תמצאו מידע נוסף על כל אי.


אי טרופי

לכמה ימים כדאי לתכנן חופשה בסיישל?

התשובה הכי כנה שאני יכול זה > לכמה ימים שאתם יכולים למתוח אותה! ברור שככל שתישארו זמן רב יותר, כך תהיה לכם יותר הזדמנות לגלות את גן העדן הזה שנקרא איי סיישל.

כשטסים לחופשה לא משנה לאן, אתם למעשה אף פעם לא באמת עושים הרבה ביום ההגעה הראשון שלכם ליעד, אחרי התשישות מהטיסה ונסיעה למלון והתמקמות שם, וגם לא עושים הרבה ביום האחרון במיוחד עם אתם מטיילים עם ילדים.


חופשה קלאסית באיי סיישל נמשכת בין מינימום 5 ימים ל-14 ימים. להוציא את הימים הראשונים והאחרונים כ "ימי נסיעה". כל דבר פחות חמישה ימים הוא קצר מידי כדי לבקר ולהישאר באיים אחרים, מלבד האי הראשי מאהה. תוכלו לצאת לטיולי יום וסיורים לאיים אחרים.


בסך הכל אם תצאו לחופשה של 12 יום זה הזמן הקלאסי בו תוכלו לבקר בשלושת האיים מאהה, פראסלין ולה דיג. כאשר בכל אחד מהאיים תהיו כ-3-4 ימים לפי העדיפות שלכם.


במאהה 3-4 ימים הם פרק זמן סביר. זהו האי הגדול ביותר ויכול לקחת יום שלם לנסוע ולחקור במלואו, בהנחה שיש לכם רכב שכור. אחרת, תוכלו להתנייד במונית, באוטובוס ציבורי, או להצטרף לסיור יומי עם נהג מונית כדי לראות כמעט את כל האתרים. אז תזמון שלושה לילות, ארבעה ימים, במאהה בתחילת הטיול שלך ייתן לך זמן לראות את האטרקציות העיקריות של האי והחופים היפים שלו.


פרסלין בפני עצמה שווה עוד 3 ימים לפחות. זהו האי השני בגודלו אחרי מאהה ומשם תוכלו לקפוץ לאי לה דיג שנמצא במרחק נסיעה קצרה של 15 דקות במעבורת, לעוד 3 ימים בלה דיג.

אז הנה, יש צורך במינימום 12 ימים כדי לחקור את שלושת האיים העיקריים לפחות.


מי ששוהה באיי סיישל רק 7 ימים ישהה בדרך כלל באי אחד בלבד מקסימום שניים, שכן זה הכי מעשי לשהייה קצרה כל כך.


מדוע כדאי לבקר במספר איי סיישל?

איי סיישל מציעים 115 איים שונים, מה שהופך אותם ליעד המושלם לטיול איים. כל אחד מהאיים יפה בדרכו שלו, וכדאי מאוד לבקר בהם. האיים המרכזיים באיי סיישל (מאהה, פראסלין ולה דיג), כמו גם כמה אחרים (Cerf, Silhouette, Felicite, Saint Anne, Round וכו'), ממוקמים במרחק של שעה של שיט בסירה אחד מהשני, כלומר שההעברות בין האיים מהירות יחסית ואתם לא מבזבזים יותר מידי זמן בנסיעות.

מקווה שעזרתי לכם להחליט לכמה זמן לצאת לחופשה בסיישל.


אם יש לכם עדיין שאלות בנושא זה או כל נושא אחר לגבי חופשה בסיישל – מוזמנים להצטרף לקבוצה שלנו בפייסבוק ולשאול שם > איי סיישל - מידע וטיפים למטיילים

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page