top of page

מלונות בסיישל 5 כוכבים

איי סיישל היא מדינת איים יפהפייה הממוקמת באוקיינוס ההודי, הידועה בחופים המדהימים, מי הטורקיז והצמחייה השופעת שלה. ישנם מספר ריזורטים ומלונות 5 כוכבים באיי סיישל המציעים אירוח מפואר ושירותים ברמה עולמית. הנה כמה ממלונות 5 כוכבים המומלצים באיי סיישל:


מלונות 5 כוכבים באי מאהה


אתר נופש בדירוג 5 כוכבים זה ממוקם על האי היפה מאהה, ומציע חדרי אירוח מפוארים, וילות פרטיות עם בריכות אינסוף, ונופים מדהימים של האוקיינוס ההודי.


אתר הנופש כולל גם ספא, מרכז כושר ומספר אפשרויות לסעודה. כל הווילות והסוויטות כוללות חללים חיצוניים נרחבים הנפתחים לנווה מדבר טרופי שופע, שבו עצי קוקוס, מנגו, וקינמון.




אתר נופש בדירוג 5 כוכבים זה ממוקם על 120 דונם של צמחייה עבותה ומשקיף על הפארק הלאומי הימי Port Launay באי מאהה.


אתר נופש זה כולל סוויטות ווילות מרווחות, בריכות שחייה מרובות, ספא, מרכז כושר ומגוון אפשרויות לסעודה. אתר הנופש מציע גם מגוון פעילויות, לרבות ספורט מים, טניס וטיולי הליכה. אפילו כתבנו פה סקירה מקיפה עליו – לחצו כאן לפרטים נוספים על מלון קונסטנס אפיליה.




אחד מאתרי הנופש האקסקלוסיביים של איי סיישל. זהו אתר נופש מפואר הממוקם בחוף הדרום מערבי של האי מהה באיי סיישל. הוא ממוקם על חצי אי מבודד, מוקף בגנים טרופיים שופעים ומשקיף על חוף אנס לואיס הבתולי. כאן תמצאו סקירה מקיפה על Anantara Maia Seychelles Villas




אתר נופש מפואר 5 כוכבים הממוקם באי מאהה, וכולל וילות מפוארות עם מרפסות פרטיות המשקיפות על האוקיינוס ההודי. אתר הנופש מציע גם מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ואפשרויות סעודה מרובות.

אתר הנופש ממוקם על צלע גבעה המשקיפה על האוקיינוס ההודי וכולל חוף פרטי, גנים טרופיים שופעים ונופים מדהימים של הנוף שמסביב.


אתר הנופש מציע מגוון של חדרי אירוח מפוארים, לרבות וילות וסוויטות מרווחות עם מרפסות פרטיות ונוף מדהים לאוקיינוס. הווילות והסוויטות מעוצבות בסגנון עכשווי עם נגיעות סיישל מסורתיות. באתר הנופש והספא Hilton Seychelles Northolme ישנם מספר מסעדות וברים, וכמובן מרכז ספא המציע מגוון טיפולים, מרכז כושר ובריכת אינסוף חיצונית.


מיקומו של מלון זה באי מאהה מספק גישה נוחה למגוון פעילויות ואטרקציות, לרבות שנורקלינג וצלילה בשמורה הימית הסמוכה, טיולי הליכה בפארק הלאומי מורן סיישל הסמוך, וחקר השווקים והחנויות המקומיים בעיר הבירה ויקטוריה.


בסך הכל, מלון זה הוא מקום מפלט יוקרתי ושליו עבור מטיילים המעוניינים לחוות את היופי הטבעי של איי סיישל תוך שהם נהנים ממלון ושירותים ברמה עולמית.



זהו מלון בוטיק יוקרתי הממוקם באי מאהה. המלון ממוקם על צלע גבעה המשקיפה על מפרץ בו ואלון היפהפה ומציע נופים מדהימים של האוקיינוס והאיים הסמוכים.


המלון מציע מגוון של חדרי אירוח מפוארים, כולל חדרי אירוח, סוויטות ווילות. כל יחידות האירוח כוללות עיצוב אלגנטי עם מתקנים מודרניים כגון מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ומיני בר. חלק מיחידות האירוח מציעות גם מרפסות או טרסות פרטיות עם נוף לאוקיינוס.


במלון קיים ספא המציע מגוון טיפולים, מרכז כושר ומגוון פעילויות ספורט מים. המלון כולל גם מספר מסעדות וברים, לרבות מסעדה על חוף הים המגישה מגוון של מאכלים בינלאומיים וקריאוליים, ובר על הגג המציע נוף פנורמי של האזור שמסביב.


מיקומו של המלון במאהה מספק לאורחים גישה נוחה לכמה מהאטרקציות היפות ביותר של איי סיישל, לרבות החופים המדהימים של בו ואלון ואנסה אינטנדאנס, כמו גם הפארק הלאומי מורן סיישל הסמוך.

בסך הכל, Story Seychelles הוא מלון ברמה טובה המציע חופשה מפנק במיקום מרכזי באי.



קמפינסקי סיישל ריזורט הוא מלון יוקרתי על חוף הים הממוקם באי מאהה. המלון ממוקם ליד החוף Baie Lazare המפורסם, הידוע בחופי החול הלבנים הטהורים ובמי הטורקיז.


אתר הנופש מציע מגוון שירותים לאורחים, לרבות ספא המציע מגוון טיפולים, מרכז כושר ומגוון פעילויות ספורט מים. המלון כולל גם מספר מסעדות וברים, לרבות מסעדה על החוף המגישה מגוון מאכלים בינלאומיים וקריאוליים, ובר המציע מגוון קוקטיילים ויינות.


מיקומו של המלון במאהה מספק לאורחים גישה נוחה לכמה מהאטרקציות היפות של איי סיישל, לרבות החופים המדהימים של Baie Lazare ו-Anse Intendance.


בסך הכל, קמפינסקי סיישל ריזורט הוא מקום מפלט יוקרתי ושליו עבור מטיילים. ממליצים לכם לבדוק שעבודות השיפוצים הסתיימו שם לפני הזמנת מקום.


הוא מלון בוטיק בדירוג 4.5 כוכבים, אך הוא שווה להיות ברשימה פה. המלון ממוקם על החוף הצפוני של האי מאהה באיי סיישל. המלון ממוקם על חוף מבודד ומוקף בצמחייה טרופית עבותה, המספק לאורחים סביבה שלווה ושלווה.


המלון כולל 40 חדרי אירוח מרווחים ומודרניים, אשר כולם מציעים נופים מדהימים של האוקיינוס ההודי. החדרים מעוצבים בסגנון חוף עכשווי וכוללים מרפסת או טרסה פרטית, מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם.


למלון מגוון מתקנים ושירותים, לרבות בריכת אינסוף המשקיפה על האוקיינוס, ספא המציע מגוון טיפולים, מרכז כושר ומסעדה המגישה מאכלים טריים ממקור מקומי. יש גם בר, המגיש מגוון של משקאות וקוקטיילים.

מלון קארנה הוא בחירה מצוינת עבור אלה המחפשים מפלט שליו ומבודד באיי סיישל. מיקומו של המלון על חוף מבודד ומוקף בצמחייה טרופית מספק אווירה שלווה ומרגיעה באמת. חדרי האירוח המודרניים והמסוגננים של המלון, מגוון המתקנים והשירותים, והנוף המדהים לאוקיינוס הופכים אותו לאופציה נהדרת עבור זוגות ומשפחות כאחד.


מלונות 5 כוכבים באי פרסלין


זהו אתר נופש יוקרתי בדירוג של 5 כוכבים הממוקם בחוף הצפון מערבי של האי פראסלין באיי סיישל. אתר הנופש שוכן בתוך גנים טרופיים שופעים ומתגאה בנופים מדהימים של האוקיינוס ההודי.


אתר הנופש כולל 105 סוויטות ווילות מפוארות, כל אחת מעוצבת עם עיצוב עכשווי אלגנטי ומצוידת במתקני נוחות מודרניים. יחידות האירוח נעות מסוויטות ג'וניור ועד לווילה הנשיאותית המרווחת, שמגיעה עם בריכה פרטית משלה, שירות משרת אישי ונוף פנורמי של האוקיינוס.


לאתר הנופש שלושה חופים יפים, כולל חוף Anse Georgette המדהים, שמדורג באופן עקבי כאחד החופים הטובים בעולם. האורחים יכולים ליהנות ממגוון פעילויות, לרבות מסלול הגולף שלו בן 18 הגומות של אתר הנופש, ספא המציע מגוון טיפולים, מגרש טניס מועדון ילדים, מרכז כושר וספורט מים כגון שנורקלינג וקיאקים, וטיולי הליכה ביערות הטרופיים של פראסלין.


זהו אתר נופש מפואר עם חופים מדהימים, המתקנים והשירותים ברמה עולמית ואפשרויות הסעודה יוצאות הדופן הופכים אותו לבחירה פופולרית עבור ירח דבש, זוגות ומשפחות המחפשות מפלט חוף יוקרתי באיי סיישל.




אתר נופש יוקרתי בדירוג 5 כוכבים זה הממוקם בקצה הצפון-מזרחי של האי פרסלין, וכולל וילות מפוארות עם בריכות פרטיות ונופים מדהימים של האוקיינוס. אתר הנופש מציע גם מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ואפשרויות סעודה מרובות.


אתר הנופש ממוקם בתוך נוף שופע וטרופי ומציע נופים מדהימים של האוקיינוס שמסביב ושל האי Curieuse הסמוך.


יחידות האירוח ב-Raffles Seychelles כוללות 86 וילות, כולן מציעות בריכות פרטיות. הווילות זמינות במספר תצורות שונות, החל מחדרים עם חדר שינה אחד עד שלושה, וכוללות עיצוב אלגנטי ועכשווי עם עיצוב מסורתי של סיישל. חלק מהווילות מציעות גם גישה ישירה לחוף.


מיקומו של אתר הנופש על האי פרסלין מספק גם גישה נוחה לכמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר של איי סיישל, לרבות שמורת הטבע Vallée de Mai וחוף Anse Lazio. בסך הכל, Raffles Seychelles הוא מקום מפלט יוקרתי ושליו עבור מטיילים המעוניינים להירגע בסביבה טרופית מדהימה.




מלונות 5 כוכבים באי לה דיג


זהו מלון בוטיק הממוקם בלה דיג, אחד האיים הקטנים בארכיפלג סיישל. המלון ממוקם על קו המים של נמל La Passe הציורי ומציע נופים מדהימים של האוקיינוס והאיים הסמוכים.


המלון מציע בסה"כ 14 חדרים וסוויטות מפוארים, כל אחד מעוצב בסגנון עכשווי עם ריהוט אלגנטי ומתקנים מודרניים. כל החדרים והסוויטות כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ומרפסות או טרסות פרטיות עם נוף לאוקיינוס.


המלון מציע מגוון שירותים לאורחים, לרבות מסעדה המגישה מגוון מאכלים מהמטבח הבינלאומי והקריאולי, בר המציע מגוון קוקטיילים ויינות, ובריכת אינסוף על הגג עם נוף פנורמי של האזור שמסביב.


מיקומו של המלון בלה דיג מספק לאורחים גישה נוחה לכמה מהאטרקציות היפות ביותר של איי סיישל, לרבות החופים המדהימים של Anse Source d'Argent ו-Grand Anse, כמו גם לשמורת הטבע הסמוכה של שמורת Veuve.


בסך הכל, Le Nautique - Luxury Waterfront Hotel הוא מקום מפלט יוקרתי ואינטימי עבור מטיילים המעוניינים לחוות את היופי הטבעי והשלווה של איי סיישל בסביבה מסוגננת ומתוחכמת.



הוא מלון בוטיק יוקרתי הממוקם על האי לה דיג בארכיפלג סיישל. המלון ממוקם בתוך גן טרופי שופע ומציע נופים מדהימים של האוקיינוס והאיים הסמוכים.


המלון מציע מגוון של חדרי אירוח מפוארים, כולל סוויטות וילות, סוויטות גן וסוויטות על חוף הים. כל הסוויטות כוללות עיצוב אלגנטי עם נגיעות סיישל מסורתיות ומצוידות במתקנים מודרניים כגון מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ומיני בר. חלק מהסוויטות מציעות גם בריכות פרטיות או ג'קוזי.


במלון קיים ספא המציע מגוון טיפולים, מרכז כושר ומגוון פעילויות ספורט מים. המלון כולל גם מספר מסעדות וברים, לרבות מסעדה לצד החוף המגישה מגוון מאכלים בינלאומיים וקריאוליים, ובר על הגג המציע נוף פנורמי של האזור שמסביב.


מיקומו של המלון בלה דיג מספק לאורחים גישה נוחה לכמה מהאטרקציות היפות ביותר של איי סיישל, לרבות החופים המדהימים של Anse Source d'Argent ו-Grand Anse, כמו גם לשמורת הטבע הסמוכה של שמורת Veuve.


בסך הכל, Le Domaine de L'Orangeraie הוא מקום מפלט יוקרתי ושליו עבור מטיילים המעוניינים לחוות את היופי הטבעי והשלווה של איי סיישל בסביבה מסוגננת ומתוחכמת.


מלונות 5 כוכבים באיים נוספים


ממוקם על האי הפרטי Félicité, אתר נופש 5 כוכבים זה מציע וילות מפוארות עם בריכות פרטיות ונוף מדהים לאוקיינוס. אתר הנופש כולל גם ספא, מרכז כושר ומספר אפשרויות לסעודה, כמו גם מגוון פעילויות כגון צלילה, שנורקלינג וטיולים. האורחים מגיעים דרך מנחת המסוקים או הסירה של מקום האירוח.




זהו אתר נופש יוקרתי הממוקם על Round Island, אי פרטי בארכיפלג סיישל. אתר הנופש מוקף במים צלולים וצמחייה טרופית עבותה, המספקים לאורחים מפלט מבודד ושליו.


אתר הנופש מציע עשר וילות פרטיות, כל אחת עם בריכת אינסוף משלה ואזור מגורים חיצוני. הווילות מצוידות להפליא עם עיצוב אלגנטי וכוללות מתקנים מודרניים כגון מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ומיני בר. חלק מהווילות מציעות גם גישה ישירה לחוף.


אורחי אתר הנופש יכולים ליהנות ממגוון פעילויות ושירותים, לרבות ספא המציע מגוון טיפולים, מרכז כושר וספורט מים כגון שנורקלינג, קיאקים וגלישה. אתר הנופש כולל גם מסעדה ובר המגיש מגוון קוקטיילים ויינות.

בסך הכל, JA Enchanted Island Resort Seychelles הוא מקום מפלט יוקרתי ורומנטי עבור מטיילים המעוניינים להירגע בסביבה יפה ומבודדת.




כל מלונות 5 הכוכבים האלה בסיישל מציעים אירוח מפואר, שירותים ברמה עולמית ומיקומים מדהימים, מה שהופך אותם למושלמים לחופשה בלתי נשכחת באמת.

1,560 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page