top of page

מלון הילטון נורת'הולם בסיישל (Hilton Seychelles Northolme)

אחד המלונות המקסימים ביותר באיי סיישל ממוקם בצפון מאהה. אתר הנופש והספא Hilton Seychelles Northolme מציע לאורחים נוף דרמטי, כמו גם ארכיטקטורה יפה בסגנון קריאולי, ספא, מרכז כושר, בריכה עם שפת אינסוף ועוד הרבה יותר.


מלון Hilton Seychelles Northolme Resort & Spa המפואר, בדירוג חמישה כוכבים, מוקף בחופים מדהימים עם חול לבן, פסגות גרניט, גנים טרופיים ומים צלולים.

זהו מלון הילטון הקטן ביותר בעולם מציע בסה"כ 56 בתי עץ לצד הצוק, שלכל אחד מהם נשקף נוף דרמטי של האוקיינוס ההודי וחוף בו ואלון המפורסם. למרות שהמלון שוכן בפרבר הומה על חוף הים, אתר הנופש הזה למבוגרים בלבד מרגיש כמו מקום מסתור מבודד. למלון גישה ישירה לחוף מבודד.


מקבץ הווילות, ניצבות על כלונסאות עץ, מציעות מרפסות פרטיות עם נוף נהדר של האוקיינוס ההודי. הם מתחבאים בין עצים טרופיים ומצוידים בריהוט בסגנון קולוניאלי, יצירות אמנות מוארות באי וחדרי רחצה מרווחים ומודרניים המכילים אמבט ג'קוזי נפרד ומקלחת. תיהנו מגישה לבריכה הפרטית שלכם על ידי שדרוג לוילת בריכה מומלץ ביותר!!!


במלון הילטון נורת'הולם ריזורט וספא ישנם 3 מסעדות בסגנון קריאולי ובינלאומי מהם יכולים האורחים ליהנות. אוווירה רומנטית שוררת שם בעיקר בשעות שהשמש שוקעת מול האוקיינוס.


חוף Beau Vallon, החוף המפורסם ביותר של האי, במרחק יחסית קרוב למלון, כ-25 דקות הליכה משם אבל רצוי יותר לקחת אוטובוס של המלון.


לסיכום מלון הילטון נורת'הולם הוא אחד המפוארים ביותר באי מאהה זהו אתר נופש מושלם לחופשה זוגית יוקרתית באיי סיישל.




תיוגים:

290 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page