top of page

טיול יומי באי מאהה עם נהג פרטי 🚕

זהו סיור מודרך ברחבי Mahé. הסיור הוא פרטי, רק אתה או הקבוצה שלך לוקחים חלק. טיול יומי מותאם אישית באי מאהה עם נהג פרטי הוא דרך מצוינת לראות את המיטב של מה שיש לאי להציע. הנה מה שאתה יכול לצפות ממסלול טיול טיפוסי.


עם נהג פרטי, תהיה לכם הגמישות לראות את המראות שאתם רוצים לראות ולבלות כמה זמן שתרצו בכל מיקום.

איסוף מהמלון: הנהג הפרטי שלכם יאסוף אתכם מהמלון בזמן שנוח לכם או ניתן לקבוע גם בשדה התעופה ביום שאתם נוחתים, לשיקולכם.

יחד תבחרו את הנקודות שתרצו לעשות ולבקר באותו יום, בהחלט גם ניתן לסמוך על הנהגים הם מכירים בעל פה את כל המקומות שאפשר לעשות ולראות באי. אפשר לראות את כל החופים היפים והסודיים, מוזיאונים, גנים בוטניים ומקומות נוספים שרק המקומיים מכירים!


נהג מקומי שמכיר הכל יאסוף אתכם עם רכב ממוזג, הנהג לא עוזב אתכם לאורך כל הטיול. טיול יום באי מאהה בסיישל יכול להיות חוויה נפלאה ומרגיעה. לחצו כאן להזמנת טיול יומי באי מאהה עם נהג פרטי


הנה הצעות לכמה מהמקומות הטובים ביותר לבקר בהם במהלך טיול היום שלך:

  • שילוב של עיסוי - יש אפשרות לשלב עצירה לטובת מסאג' של שעה.

  • חוף בו ואלון: זהו אחד החופים הפופולריים ביותר באי וידוע במים הצלולים ובחולות הלבנים הרכים שלו. תוכלו לבלות את היום בשיזוף, בשחייה, או לחקור את המסעדות והחנויות הסמוכות.

חוף בו ואלון cxhhak
חוף בו ואלון

  • עיר הבירה ויקטוריה: עיר הבירה של איי סיישל, ויקטוריה היא שילוב מקסים של ארכיטקטורה קולוניאלית וקריאולית. תוכלו לבקר בשוק המקומי, לבקר במוזיאון להיסטוריה של הטבע, או לטייל בגנים הבוטניים.

  • מזקקת הרום Takamaka: אם אתם מבקרים באיי מאהה בסיישל, ביקור במזקקת רום טקאמקה הוא חובה. כאן תוכלו ללמוד על ההיסטוריה ותהליך הייצור של Takamaka Rum, לדגום כמה מהזנים השונים ולערוך סיור במזקקה. בין אם אתם חובבי רום או סתם מתעניינים במוצרים מקומיים, Takamaka Rum הוא חוויה ייחודית וטעימה שאסור לפספס. מזקקת רום טקאמקה Takamaka Rum הוא מותג פופולרי של רום המיוצר באיי סיישל. הוא נקרא על שם עץ טקאמאקה, שמקורו באיי סיישל וידוע בטעמו הייחודי. טקאמקה רום מיוצר בשיטות מסורתיות ובמרכיבים איכותיים, לרבות מולסה העשויה מקנה סוכר מגידול מקומי. הרום מיושן בחביות עץ אלון לפחות שלוש שנים, מה שמקנה לו טעם חלק ועשיר.


  • הפארק הלאומי Morne Seychellois: פארק זה מכסה שטח גדול של האי והוא בית למגוון רחב של חי וצומח, כולל צבי ענק, ציפורים אקזוטיות וצמחים אנדמיים. תוכלו לטייל לאורך השבילים כדי לחקור את הנוף המדהים ולהתבונן מקרוב בחיות הבר המקומיות.

  • חוף Anse Royal: המפרץ היפהפה הזה ידוע במים השקטים שלו, מה שהופך אותו למקום פופולרי לשחייה, שנורקלינג ופעילויות מים אחרות. הגבעות שמסביב מספקות רקע מדהים ומציעות נופים נהדרים של המפרץ והאיים שמסביב. מידע נוסף על חוף אנס רויאל.

חוף Anse Royal
חוף Anse Royal

  • חוף Anse Intendance: החוף המהמם הזה הוא אחד היפים באי, עם המים הצלולים והחול הלבן והרך שלו. הגבעות שמסביב והצמחייה השופעת מספקים רקע טרופי שופע, מה שהופך אותו למקום המושלם ליום של רגיעה והרפתקאות. רחצה, שנורקלינג, צילומים. ויש גם את סאמר בר, בו תוכלו ליהנות מקוקטיילים על החוף. מקום מושלם להירגע בו. הזמן המשוער הדרוש כאן הוא בערך: שעה (תלוי בכמות הקוקטיילים) 🤣🤣🤣

חוף Anse Intendance היפה
חוף Anse Intendance היפה

  • מצפור Mission Lodge Lookout: נקודת תצפית זו מציעה נוף פנורמי של האי ולחוץ לים. זה מקום נהדר ללכת לפיקניק או לצפות בשקיעה. מכאן ניתן לראות את כל חלקו הדרומי של האי Mahé, כולל האוקיאנוס וההרים. הזמן המשוער הדרוש כאן הוא כ: 30 דקות

  • גן התבלינים Jardin du Roi: הגן השופע הזה מלא בצמחים ותבלינים אקזוטיים, כולל קינמון, אגוז מוסקט, וניל. אתה יכול לקחת סיור מודרך כדי ללמוד על ההיסטוריה והשימושים של הצמחים האלה, או פשוט לטייל בגן ולהתרשם מהמראות והריחות. שימו לב, יש דמי כניסה של 150 SCR לכל אדם. הזמן המשוער הדרוש כאן הוא בערך: שעה וחצי.

  • מפעל התה: ממוקם בלב האי, מפעל זה מוקדש לייצור תה איכותי בשיטות מסורתיות. תוכלו לערוך סיור כדי לראות את תהליך הייצור, לדגום חלק מהתה, וללמוד על ההיסטוריה של התה באיי סיישל. מקום נחמד במיוחד בגלל המיקום, הנוף מכאן הוא לכיוון הצד הצפוני של Mahe. ניתן לרכוש בחנות המפעל תה בטעמים שונים.

  • הפארק הלאומי הימי של Port Launay: פארק זה מכסה שטח גדול של האי והוא ביתם של מגוון של חיים ימיים, כולל דגים צבעוניים, דולפינים וצבי ים. תוכלו לשנרקל או לצלול כדי לחקור את העולם התת-ימי, או פשוט ליהנות מהנוף היפהפה מהחוף. אחד החופים היפים ביותר במאהה, ומפרץ נהדר ניתן לשלב את זה עם שקיעה.

  • סיור בתוך ויקטוריה: אחת מערי הבירה הקטנות בעולם. ניתן לחלוף כאן על פני מראות רבים ולעצור רק לזמן קצר. נראה את המקדש ההינדי, המוזיאון, מגדל השעון, הכנסייה הגדולה והעתיקה ביותר באיי סיישל, מרינת ויקטוריה הקטנה, פסלים שונים, ציוני דרך של סיישל ובית המשפט העליון יוצא הדופן של סיישל. הזמן המשוער הדרוש כאן הוא בערך: 45 דקות

  • שוק סר סלווין סלווין-קלארק: (Sir Selwyn Selwyn-Clarke Market) אם תרצו, נוכל ללוות אתכם לשוק הפירות, הירקות והדגים הייחודי בויקטוריה. יש גם אפשרות לקנות תבלינים ומזכרות, כמו גם עבודות יד קריאוליות. שימו לב, שוק סר סלווין סלווין-קלארק סגור בימי ראשון ובחגים

  • סיור באי עדן איילנד והמרינה: נראה לכם את האי עדן, אפשר גם לעצור לארוחת צהריים במידת הצורך. אפשר גם לקנות מזכרות קטנות ולראות את כל היאכטות והסירות במרינה. הזמן המשוער הדרוש כאן הוא כ: 45 דקות (ללא ארוחת צהריים)

  • מפל סוזייר: (Sauzier Waterfall) מפל יפה מאוד ויוצא דופן עבור איי סיישל. נצעד לשם כ-10 דקות. אפשר גם לטבול מרענן במים המתוקים. אם אתם ישנים במלון קונסטנס אפיליה אז ניתן לעשות את לבד בהליכה ברגל של 15 דקות מהמלון - פה תמצאו מידע נוסף על מפל סוזייר. שימו לב, יש דמי כניסה של 50 SCR לכל אדם. הזמן המשוער הדרוש כאן הוא בערך: 45 דקות.


Port Launay, Mahe, Seychelles
Port Launay, Mahe, Seychelles

זו רק דוגמה אחת לאיך עשוי להיראות טיול יומי באי מאהה עם נהג פרטי. אתם יכולים להתאים את מסלול הטיול כך שיתאים לתחומי העניין וההעדפות שלכם, והנהג הפרטי ישמח להמליץ ולסייע לכם בכל דרך אפשרית.


לא משנה מה תחומי העניין שלכם, יש משהו לכל אחד באיי מאהה באיי סיישל, וטיול יום הוא הדרך המושלמת לחקור את המיטב של מה שיש ליעד המדהים הזה להציע.



פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page