top of page

סיור בקיאקים שקופים 🛶 באי לה דיג

ברוכים הבאים לאי לה דיג, גן עדן טרופי עוצר נשימה. האי לה דיג ידוע בזכות החופים הבתוליים, מי הטורקיז והחיים הימיים השופעים, היעד האידילי הזה הוא ביקור חובה לחובבי טבע וחובבי הרפתקאות כאחד. אנו מזמינים אתכם לצאת לחוויה יוצאת דופן והאטרקציה המובילה באי לה דיג: שייט קיאקים שקוף.

האטרקציה של הקיאקים השקופים ממוקמים על החופים היפים של Anse Source D'argent באי לה-דיג. הסיור בקיאקים מאפשרים למבקרים לגלות ולחקור את החיים הימיים למטה תוך שהם נהנים מנופים פנורמיים עוצרי נשימה של קו החוף. הפעילות נהדרת לזוגות, משפחות ומבקרים המעוניינים לחוות הרפתקה ייחודית של פעם בחיים.


סיור רובינסון קרוזו


הסיור הפופלארי ביותר עם הקיאקים השקופים נקרא סיור רובינסון קרוזו.

משך: 3 שעות

מיקום: Anse source d'argent מחיר: 45 יורו למבוגר 40 יורו לילד. להזמנת הסיור מראש - ניתן ללחוץ פה ולעשות הזמנה

תיאור הפעילות: הסיור מתחיל בסיור קיאקים מודרך של שעה מ-Anse Source d'argent. מתחילים ביצירת כמה תמונות עם הסלעים האייקוניים שהופכים את סיישל ולה דיג לייחודית. לאחר מכן אנו הולכים לשונית, שם המדריכים מראים לכם כמה תצורות של אלמוגים (אלמוגי אש) וכמה סוגים של דגים קטנים. לאחר מכן, אנו מתחילים את הסיור הפנורמי בשייט קיאקים במורד חוף Anse Source d'argent מה שמעניק לכם הזדמנות להתפעל מהנוף הפנורמי של החוף מהאוקיינוס. התחנה הבאה שלכם בסיור היא Anse Pierrot שהוא חוף נגיש רק מהאוקיינוס. זה המקום שבו צולם הסרט רובינסון קרוזו ב-1980.


אתם מבלים יותר משעה במיקום הזה וכאן תוכלו לחקור את החוף הקטן והמדהים הזה שכמעט תמיד ריק. תוכלו לשחות, לצלם ולחקור את המערות בהן צולם הסרט. המדריכים לוקחים אתכם לנקודת תצפית המשקיפה על החופים וסלעי הגרניט ומטיילים לשני חופים פראיים נוספים. לאחר מכן, חוזרים לחוף רובינסון קרוזו ושם המדריך מעביר שיעור קצר של הישרדות שמראה לכם איך לשבור ולפתוח אגוזי קוקוס בידיים.


לבסוף שטים בקיאקים בחזרה ל-Anse source d'argent ובדרך חזרה אתם זוכים ליהנות מהנוף עוצר הנשימה של החוף מהאוקיינוס. 🌴🐟🌞


החברה המארגנת מספקים לכם ציוד: כולל שקיות חסינות מים לטלפונים הניידים והחפצים שלכם, יש גם סירה בכוננות לכל בעיה.


הזמנת סיור קיאקים שקופים


ישנם 2 ספקים עיקריים שניתן להזמין מהם את השייט – דברו איתם בוואצאפ לתיאום:

רצוי להירשם כמה ימים מראש, ניתן לעשות זאת בוואצאפ ישירות מולם.


מים צלולים וחיים ימיים תוססים:

האי לה דיג מתגאה בכמה מהמים הצלולים והתוססים ביותר שתפגשו אי פעם. עם קיאקים שקופים, יש לך הזדמנות ייחודית לחזות בעולם התת-ימי המהפנט מבלי להירטב. בעודכם שטים בקיאקים תתפעלו משוניות האלמוגים, דגים אקזוטיים ויצורים ימיים אחרים שקוראים למקום הזה בית. זוהי חוויה המשלבת את השלווה של שייט קיאקים עם הריגוש של הרפתקה במים.


חוף של יופי ללא תחרות - Anse Source d'Argent:

יעד אחד שדורש את תשומת הלב שלכם הוא החוף Anse Source d'Argent. רצועת החוף האייקונית הזו, שנחשבת לאחד החופים היפים בעולם, תשאיר אתכם פעורי פה. החולות הלבנים הטהורים, ממוסגרים על ידי סלעי גרניט ועצי דקל מתנודדים בעדינות יוצרים סצנה מושלמת לגלויה שנראית כמעט יפה מכדי להיות אמיתית. חתירה לאורך החוף על הקיאק השקוף שלך מציעה פרספקטיבה ייחודית, המאפשרת לך לספוג את היופי הקסום מזווית חדשה לגמרי.


מפגשים מרתקים של חיות בר:

האי לה דיג הוא מקלט למגוון של חיות בר מרתקות, ושיט קיאקים שקוף מאפשר לך לצפות ביצורים אלה מקרוב תוך כבוד לבית הגידול הטבעי שלהם. שמור על עיניים פקוחות עבור צבי ים שנוכחותם המלכותית משאירה אותך ביראת כבוד. ובכלל מערכת אקולוגית ימית תוססת ומשגשגת.


שקיעות עוצרות נשימה:

האי לה דיג ידוע בשקיעות מעוררות כבוד שלו, וצפייה בשמיים הופכים לקנבס של צבעים חיים היא חוויה שאסור לפספס. כשהיום מתקרב לסיומו, קפצו לקיאק השקוף שלכם וצאו אל המים. צפו בטבילת השמש באופק, מטילה זוהר זהוב וחם על הנופים שמסביב.


לסיכום:

האטרקציה המובילה של האי לה דיג על קיאקים שקופים מציעה דרך בלתי נשכחת לחוות את פלאי הטבע שהופכים את המקום הזה למיוחד כל כך. מהחיים הימיים התוססים ועד לחופים המהפנטים ולשקיעות עוצרות הנשימה, כל רגע שתבלו על הקיאק השקוף הוא הרפתקה אמיתית. לכן, אם אתם מוצאים את עצמכם מתכננים טיול באיי סיישל, הקפידו לכלול את האי לה דיג ואת החוויה המדהימה הזו במסלול הטיול שלכם.


1,219 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page