top of page

סיור במזקקת רום טקאמקה 🍹

מזקקת רום טאקאקאקה ביי, הממוקמת על האי הציורי מאהה, היא יעד חובה לכל מי שנוסע לאיי סיישל. מזקקה זו, הידועה בזכות הרום עטור הפרסים שלה והנופים המדהימים של האוקיינוס ההודי, היא מקום מושלם הן לחובבי הרום והן לאלו המחפשים לחקור את התרבות המקומית.


המזקקה נולדה בשם מזקקת Trois Frères ונוסדה בשנת 2002 על ידי האחים ד'אופיי, ריצ'רד וברנרד, המזקקה הפכה במהירות לאטרקציה פופולרית עבור תיירים. לאחים ד'אופיי היה חזון ליצור רום שיתפוס את המהות של איי סיישל, תוך שימוש רק במרכיבים המקומיים המשובחים ביותר. כיום, הרום שלהם נהנה מהצלחה מקומית ומהצלחה בינלאומית, והמזקקה הפכה למרכז פעילות באי.


המבקרים במזקקת הרום Takamaka Bay יכולים לערוך סיור מודרך במתקנים, שם ילמדו על תהליך הזיקוק וההיסטוריה של הרום באיי סיישל. הסיור כולל ביקור בחדר התסיסה של המזקקה, בו יוכלו המבקרים לראות את המולסה הופכת לרום, ובחדר היישון, בו מאוחסנות חביות רום עד שהן מוכנות לבקבוק.


בנוסף לסיור, המבקרים יכולים גם לטעום את הרום השונים שמיוצרים על ידי המזקקה. מהרום הקלאסי של Takamaka Bay ועד לטעמים האקזוטיים יותר כמו קוקוס ואננס. המזקקה מייצרת גם מגוון משקאות חריפים אחרים, כולל וודקה וג'ין, כולם עשויים באמצעות מרכיבים מקומיים.


אבל לא רק הרום הופך את מזקקת רום טקאמקה ביי למקום מיוחד. המזקקה ממוקמת בנקודה יפה על האי, משקיפה על האוקיינוס ההודי ומוקפת בצמחייה עבותה. המבקרים יכולים לטייל בגנים המקיפים את המזקקה, להתפעל מהצמחים הטרופיים וליהנות מהנופים המדהימים.


למי שמחפש לקחת הביתה מזכרת, למזקקה יש חנות מתנות שבה המבקרים יכולים לרכוש בקבוקי רום ומשקאות חריפים אחרים, כמו גם מוצרים אחרים מתוצרת מקומית. המזקקה מארחת גם אירועים קבועים, לרבות טעימות רום והופעות מוזיקה חיה.


ביקור במזקקת רום טאקאמקה ביי הוא חוויה שאסור לפספס. מהרום הטעים ועד לנופים המדהימים, מזקקה זו מציעה טעם ייחודי ובלתי נשכח של איי סיישל. אז למה שלא תעשו הפסקה מהחוף ותצאו לסיור במזקקת רום טאקאמקה ביי בטיול הבא שלכם לאיי סיישל?


סיור במזקקת רום טקאמקה - ביקור חובה לכל מבקר באיי סיישל!

למדו על תהליך ייצור הרום בסיור מודרך במזקקה ועל ההיסטוריה של המטע והגן, ולאחר מכן טעימות רום.







387 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page