top of page

הילטון לבריז איי סיישל - Hilton Seychelles Labriz Resort & Spa

מלון הילטון לבריז (Hilton Seychelles Labriz Resort & Spa) הוא אתר נופש יוקרתי הממוקם באי סילואט, אחד האיים הגדולים בארכיפלג סיישל. אתר הנופש ממוקם על חוף חול לבן יפהפה ומוקף ביערות טרופיים עבותים, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי עבור חובבי טבע ואלה המעוניינים להירגע בסביבה שלווה ומבודדת.


הנה מידע חשוב על אתר הנופש Hilton Seychelles Labriz Resort & Spa:

החדרים: באתר הנופש 111 וילות, החל מווילות גן ועד וילות נשיאותיות, כולן עם פטיו וחלקן עם בריכות פרטיות. החדרים בגודל נדיב, עם ריהוט מודרני ואלגנטי, חדרי רחצה מרווחים ומיטות קינג סייז נוחות. וילת בריכה תהיה הבחירה הטובה ביותר אם יש לך את התקציב לכך. הווילות המפוארות על חוף הים והווילות המפוארות על צלע גבעה מגיעות עם בריכות פרטיות.


אוכל: מלון Hilton Seychelles Labriz Resort & Spa מתגאה במגוון מרשים של אפשרויות לסעודה, עם חמש מסעדות המגישות מגוון מאכלים מכל העולם. האורחים יכולים ליהנות מכל דבר, החל מפירות ים טריים ומנות ים תיכוניות ועד למטבח קריאולי מסורתי והתמחויות אסייתיות.



פעילויות: אתר הנופש מציע מגוון פעילויות, לרבות שנורקלינג, צלילה, טיולי הליכה, קיאקים ושיעורי יוגה. עבור אלה המעוניינים להירגע ולהתחדש, קיים ספא מפואר של אתר הנופש המציע מגוון טיפולים.

מיקום: האי סילואט נמצא כ-20 קילומטרים צפונית-מערבית למאהה, האי הגדול ביותר באיי סיישל. ניתן להגיע לאתר הנופש בשיט של 45 דקות בסירה ממאהה.

קיימות: אתר הנופש מחויב לקיימות ויישם מספר יוזמות להפחתת השפעתו הסביבתית, כולל תוכנית שיקום אלמוגים ותוכנית מיחזור.

פרסים: אתר הנופש זכה במספר פרסים, כולל פרסי הנסיעות העולמיים לאתר הנופש המוביל באיי סיישל בשנים 2019 ו-2020.

לסיכום וביקורות אורחים: לאתר הנופש יש ביקורות חיוביות בדרך כלל, כשהאורחים משבחים את המיקום היפה, השירות הקשוב ומגוון הפעילויות והשירותים. עם זאת, חלק מהאורחים ציינו כי אתר הנופש עשוי להיות יקר וכי מחירי המזון והמשקאות גבוהים.


בסך הכל, מלון Hilton Seychelles Labriz Resort & Spa הוא מקום מפלט מפואר ומבודד המציע שילוב מושלם של רגיעה, טבע והרפתקאות באחד היעדים היפים בעולם.





תיוגים:

404 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page