top of page

Anse Major Trail - מסלול אנסה מאיור

מחפשים מסלול טיול שיוביל אתכם לחוף מהמם בסופו? אז זה המסלול בשבילך! סיור זה מתחיל בצפון מאהה ומוביל אל חוף מבודד Anse Major. ארזו את בגד הים וצאו ליהנות ממסלול ייחודי זה!


שביל Anse Major הוא בין שבילי הטבע הידועים והציוריים ביותר של איי סיישל. זהו מסלול יחסית קליל באורך של 2-3 ק"מ הלוקח כשעה לכל כיוון. השביל מתפתל לאורך קו החוף הצפון מערבי הסלעי של מאהה והמוביל לחוף הקטן המבודד של Anse Major. השביל כולל פרחי בר יפים ומשמש בעיקר לטיולים רגליים, טיולי טבע וצפייה בציפורים. מומלץ לילדים מעל גיל 5.

מפת השביל Anse Major
מפת השביל Anse Major

רוצים לצאת למסלול בליווי מדריך מקומי והסעה מהמלון למסלול וחזרה? לחצו כאן להזמנת מדריך

אפשרות לביטול חינם - עד 24 שעות מראש . דמי כניסה לשביל Anse Major באי מאהה עומדים על סך של 150 SCR (רופי סיישל) לאדם ויחולו על מבקרים בני 12 ומעלה. ניתן לרכוש כרטיסים במשרד הכרטיסים הממוקם בכניסה למסלול. שימו לב, רק תשלום בכרטיס אשראי יתקבל. שביל Anse Major פתוח מדי יום מ-08:00 עד 16:00.



איך מגיעים?

לחוף מבודד זה ניתן להגיע בשייט בסירה (מחוף בו ואלון) או במסלול הליכה בטבע. נוסעים מחוף Beau Vallon Beach כ-3 ק"מ לכיון מערב לנקודה הזו Anse Major Trail Parking מגיעים לסוף הכביש ושם נסו למצוא חנייה או זה המקום שהמונית תוריד אתכם אם הגעתם במונית וכמובן ניתן לקחת אוטובוס לכאן. (אוטובוס מספר 21 מויקטוריה לכיוון Bel Ombreואז לרדת בתחנת האוטובוס Danzil)


תיאור המסלול

מאזור החניה המשיכו על הכביש שיורד ואז עולה לאחר כ-30 מטר מצד שמאל תראו סימון של תחילת השביל. המסלול יחסית קל ונמשך לאורך החוף ומוקף ביער טרופי שופע ופסגות גרניט ענקיות ואפילו מערה קטנה...עד שמגיעים לחוף הים הממוקם בחוף הצפון-מערבי של האי מאהה. בסוף המסלול ישנם 2 חופים באחד מהם יש בר על החוף, שלא תמיד פתוח.

Anse major beach, Mahe, Seychelles
Anse major beach, Mahe, Seychelles

רצוי להתחיל את המסלול בשעה מוקדמת בבוקר כדי ליהנות מהשביל ומהחוף רק בשביל עצמך. הקפידו לקחת הרבה מים, תיק גב, כובע, משהו לאכול וקרם הגנה 😊🌞

ניתן גם להביא בגדי ים לשחייה ושנורקלינג. חזרה חוזרים דרך אותו שביל שהגעתם ולמי שלא מתחשק לעשות את הדרך חזרה, ניתן לחזור בסירת מנוע שמגיעה לעיתים לחוף ולוקחת את המטיילים חזרה.



לסיכום: זהו מסלול מומלץ הנופים מדהימים והחוף מקסים, שזה שווה את ההליכה. החוף מושלם לשנורקלינג. 🐠


רוצים לצאת למסלול בליווי מדריך מקומי והסעה מהמלון למסלול וחזרה? לחצו כאן להזמנת מדריך

אפשרות לביטול חינם - עד 24 שעות מראש


סרטון שמראה כמעט הכול על המסלול



פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page