top of page

מלון ליילה ריזורט באי מאהה - Laila Resort

בין אם אתם מתכננים ירח דבש או חופשה משפחתית בלתי נשכחת, אתר הנופש ליילה מודרני ומאובזר מציע את האירוח המושלם כמעט לכל מטרה. אתר הנופש ממוקם על החוף המדהים Anse Royale.


מלון Laila Resort הוא מלון חדש יחסית שנפתח באוגוסט 2022. מלון בדירוג 4 כוכבים.

סקירה קצרה על המלון:


מיקום: מושלם לאוהבי חוף! אתר הנופש שוכן במרחק צעדים ספורים מחוף אנס רויאל, הידוע במים הגבישים והחול הרך שלו. זה אידיאלי להרפיה ולספוג שמש.

מיקום: החלק הדרום מזרח של האי מאהה, על חוף Anse Royale

מרחק משדה התעופה: כ- 20 דקות נסיעה

חדרים: במלון 84 חדרים בקטגוריות שונות. החדרים מרווחים ומאובזרים היטב, כמעט כל החדרים מתהדרים במרפסות, מושלמות להנאה מהבריזה של האי ומהשקיעות המדהימות. חללי הפנים מודרניים ויוקרתיים, מספקים נוחות ומעוצבים בטעם. להזמנת חדר במלון - לחצו כאן


כל החדרים והסוויטות ממוזגים, החלונות הגדולים מכניסים אור טבעי ומאפשרים תצפית על הסביבה הירוקה להפליא.


שירותים: בריכת שחייה חיצונית קורצת לטבילות מרעננות, בעוד שמרכז הכושר נותן מענה לאלה שאוהבים להישאר פעילים. באתר הנופש גם במספר מסעדות ובר, המבטיחים מגוון אפשרויות לסעודה. המסעדות של כפר הנופש מציעות מסע קולינרי תוך התמקדות במרכיבים טריים מקומיים ובטעמים בינלאומיים. ממעדני פירות ים ועד מנות קריאוליות מסורתיות.


מבחינת אצות בחוף הסמוך למלון: רוחות הסחר בין פברואר למרץ ישטפו קצת אצות על החוף של המלון. זה עשוי להפוך את המים לקצת עכורים, אך גם מספק ראיות נוספות לכך שהעולם התת-ימי סביב איי סיישל נמצא במצב בריאותי מעולה.


בסך הכל: Laila Resort הוא מלון מושלם למי שמחפש חופשה יוקרתית ומרגיעה על החוף באיי סיישל. המיקום המדהים, הלינה הנוחה והשירות המצוין הופכים את זה לחוויה בלתי נשכחת באמת.  לחצו כאן לבדיקת מחירים בבוקינג

האם הייתי ממליץ על המלון? בהחלט! Laïla היא בחירה מושלמת עבור מטיילים שמעדיפים רוגע, יוקרה ונופי חוף מדהימים. 🌴






תיוגים:

212 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page