top of page

סיור יום באי לה דיג – עשה זאת בעצמך!

האי לה דיג, גן עדן השוכן בלב הארכיפלג של סיישל. עם החופים הבתוליים, הצמחייה השופעת והתרבות התוססת, לה דיג מציעה יום שאין כמותו. בין אם אתה חובב טבע, חובב חופים או חובב היסטוריה, באי הקסום הזה יש משהו לכולם. בואו נצא להרפתקה עשה זאת בעצמך ונגלה את אוצרות לה דיג.


טיול יומי זה הוא עבור המטיילים שרוצים לבקר באי לה דיג בעצמם לטיול יומי של מספר שעות ללא לינה באי.

אם אתם מתכננים לבקר באיי סיישל, ביקור בלה דיג הוא חובה! האי מציע חופים מדהימים מוקפים דקלים, חיות בר נדירות ותחושה מחוץ למסלול. זהו מדריך מעשי לתכנון עצמאי של היום המושלם שלך בלה דיג!



שלב 1 – נהג מונית מהמלון למזח המעבורת.

לא משנה אם אתם יוצאים ליום טיול הזה מהאי מאהה או מהאי פרסלין תצטרכו להגיע לרציף המעבורת באי שלכם. כאן תמצאו המלצות על נהגי מונית שתוכלו לתאם איתם איסוף מהמלון וחזרה למלון בסוף היום.


שלב 2 – הגעה ללה דיג - לקנות כרטיסים למעבורות:

האי נגיש בקלות מפרסלין או מהאי הראשי מאהה בעזרת מעבורות.

בשלב זה רצוי להחליט על היום הרצוי לטיול והזמין מראש ולשריין כרטיסי הלוך וחזור במעבורת.

פה תמצאו פרטים לקניית הכרטיסים למעבורת כמובן לקנות לפי האי ממנו תצאו לסיור בלה דיג.

כשנוסעים ממאהה ללה דיג וחזרה

הלוך - מאהה ללה דיג > קונים כרטיס למעבורת לשעה 8 בבוקר מכאן (זמן ההפלגה שעה וחצי)

חזור - לה דיג למאהה > קונים כרטיס למעבורת לשעה 16 אחה"צ מכאן (זמן ההפלגה שעה וחצי)


כשנוסעים מפרסלין ללה דיג

הלוך - פרסלין ללה דיג > קונים כרטיס למעבורת לשעה 7 או 9 בבוקר מכאן (זמן ההפלגה 15 דקות)

חזור - לה דיג לפרסלין > קונים כרטיס למעבורת לשעה 16 או 17 אחה"צ מכאן (זמן ההפלגה 15 דקות)


טיפים ופרטים למעבורות:

1. רצוי לקנות כרטיס למזח העליון (Upper Deck)

2. רצוי לבדוק לוחות זמנים ולקנות מראש כרטיסים כדאי לשמור שעה ותאריך רצוי.

3. אל תשכחו להצטייד במים וקרם הגנה.


שלב 3 - התניידות בלה דיג

אין ספק, הדרך הטובה ביותר להתנייד בלה דיג היא באופניים, אפילו עבור לא הרפתקנים מדי! השכרת אופניים היא כ-10 אירו ליום, ותוכלו למצוא ספקי השכרת אופניים רבים ליד המזח.


השכרת אופניים בלה דיג

כשתגיעו ללה דיג למזח תרדו משם לרחוב הראשי שם ניתן לשכור אופניים למשך השהות באי, זו הדרך הטובה ביותר להסתובב באי ונותנת לכם עצמאות מלאה ללכת לאן שתרצו ומתי. הם בדר"כ מגיעים עם סלים בחזית, כך שתוכלו לארוז פיקניק, מסכות שנורקל וסנפירים, ופשוט ללכת לחוף מבודד! כאן ניתן ליצור קשר מראש עם חברה בלה דיג להזמנת אופניים.


כאן ניתן להזמין אופניים מראש:

עסק מקומי בלה דיג בשם Aria's Rental Store להשכרת אופניים - ניתן ליצור קשר בוואצאפ ולתאם שיביאו לכם אופניים למעבורות ביום ובשעה שאתם מגיעים ללה דיג. זה מספר טלפון שלהם> 2482719779+


שלב 4 – תכנון היום בלה דיג

מפה נשאר לכם להחליט היכן לבקר במשך היום שנשאר לכם... הנה כמה המלצות:


1. התחילו את היום עם ארוחת בוקר טעימה באחת מהמאפיות בסמוך למזח. הם מציעים מגוון רחב של מאפים טריים באיכות גבוהה, במחירים טובים, כולל קרואסונים, בראוניז, מאפינס ומאפים. ניתן אפילו לקחת כמה סמוסות וכריכים לארוחת צהריים על החוף מאוחר יותר!


רכיבה על אופניים מאזור המזח בלה דיג דרומה לכיוון חוף Anse Source d'Argent המפורסם היא קלה יחסית מכיוון שהכבישים מישוריים ברובם. עם זאת, גישה לחופים מזרחה תדרוש ניווט בכמה גבעות תלולות!


2. ביקור באחוזת L'union estate

עשו את דרככם לאחוזת ל'יוניון, שתיקח אותכם לטיול בהיסטוריה הקולוניאלית הצרפתית של האי לה-דיג עוד גידול קוקוס היתה העיסוק העיקרי של תושבי האי. תמצאו שם מטע היסטורי ושמורת טבע. לשוטט בין מטעי הווניל, להתפעל מהצבים הענקיים ולחקור את הבית הקריאולי המסורתי. אל תשכחו לבקר בחוף Anse Source d'Argent המפורסם, הידוע בסלעי הגרניט האייקוניים ובמים הצלולים.

הפארק פתוח כל יום בין השעות 06:00-18:00.

עלות כרטיס כניסה: 115 רופי סיישלי.


3. ביקור בחוף הכי מפורסם ויפה בלה דיג - Anse Source d'Argent - בהחלט שווה ביקור החוף פשוט יפהפה, עם סלעי גרניט עצומים על החוף בכל צד של המפרץ, ניתן לעשות שנורקלינג מעולה היישר מהחוף.


4. שנורקלינג בלה דיג

כנסו לתוך המים הצלולים המקיפים את לה דיג וגלו את החיים הימיים התוססים המאכלסים את שוניות האלמוגים שלה. הביאו אתכם את ציוד השנורקלינג שלכם. שימו לב לדגים צבעוניים, לצבי ים, ואולי אפילו למאנטה ריי מלכותית.



563 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page